Spółka Agory i Ströer będą dalej sprzedawać reklamy na przystankach w Warszawie
Spółki AMS (należy do Agory) i Ströer Polska przedłużyły o rok umowę koncesyjną, w ramach której odpowiadają za budowę i eksploatację wiat przystankowych w Warszawie.
Poprzednio umowa AMS i Ströer Polska z Miastem Stołecznym Warszawa obowiązywała do 11 maja br., na mocy zawartego w środę aneksu przedłużono ją do 10 czerwca 2025 roku.
W ramach współpracy AMS i Ströer odpowiadają za budowę i utrzymanie wiat przystankowych w Warszawie, a w zamian mogą sprzedawać dostępne na nich powierzchnie reklamowe. Obie spółki współpracują w tym zakresie z warszawskim ratuszem od ponad dekady.
Dla grupy Agora kontrakt AMS z warszawskim ratuszem jest na tyle istotny finansowo, że o kolejnych aneksach informuje w komunikatach dla inwestorów.
Jesienią 2013 roku AMS w konsorcjum ze Ströer Polska (ta druga spółka szybko się z niego wycofała) podpisała z Urzędem m.st. Warszawy umowę na wymianę i eksploatację 1580 wiat przystankowych w stolicy. Firma w zamian za wymianę tych wiat w ciągu trzech lat zyskała możliwość sprzedaży ich oferty reklamowej przez prawie 9 lat. Pierwsze nowe wiaty oddano do użytku jesienią 2014 roku.
CZYTAJ TEŻ: Droższe reklamy od AMS. Skutek uchwał krajobrazowych
AMS w podobnym zakresie współpracuje z władzami kilku innych miast, m.in. Wrocławia, Katowic, Łodzi i Tychów. Z kolei Ströer Polska od lat zarządza nośnikami reklamowymi na stacjach stołecznego, latem ub.r. umowę przedłużono o trzy lata.
Dołącz do dyskusji: Spółka Agory i Ströer będą dalej sprzedawać reklamy na przystankach w Warszawie