Ströer Polska będzie realizować dla Warszawy kampanie w metrze
Firma reklamy zewnętrznej Ströer Polska będzie realizować dla władz Warszawy kampanie informacyjne na nośnikach reklamowych umieszczonych na peronach stołecznego metra - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Wartość kontraktu wynosi 3,2 mln zł netto.
Władze Warszawy udzieliły firmie Ströer Polska - bez przetargu - zamówienia w tzw. trybie zamówienia z wolnej ręki. Dotyczy ono prowadzenia kampanii informacyjnych z wykorzystanie nośników i powierzchni na peronach stołecznego metra.
Urząd wyjaśnia, że realizację tego zlecenia powierzono bez przetargu ponieważ tylko firma Ströer Polska posiada wyłączność na działalność reklamową na stacjach i w obiektach metra w Warszawie na podstawie umowy zawartej z Metrem Warszawskim.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Ströer Polska będzie dla władz Warszawy realizować kampanie m.in. na nośnikach digitalowych, takich jak metro wall, tri-play, digital metroboard; ambient - naklejki przy schodach, na kasownikach itp.; nośniki w wagonach i na wagonach metra oraz oklejanie wagonów.
Umowa zaczyna obowiązywać od 30 września br. Wartość kontraktu wynosi 3,17 mln zł netto (bez VAT).
Dołącz do dyskusji: Ströer Polska będzie realizować dla Warszawy kampanie w metrze