SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Stopniał rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” najbardziej w dół

W lutym br. liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie dwutygodników telewizyjnych był „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2016 roku wyniosła 330 368 egz. Była ona o 5,17 proc. mniejsza, niż w analogicznym miesiącu 2015 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugie miejsce zajął także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie osiągnął on średni wynik na poziomie 196 489 egz., po spadku o 1,21 proc.

Podium uzupełnia „Telemax” (Wydawnictwo Bauer). Jego średni wynik wyniósł 147 203 egz., po spadku w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej o 7,36 proc.

Na czwartym miejscu uplasował się „Super TV” (ten sam wydawca) z wynikiem w lutym br. wynoszącym 125 027 egz. Wynik tego magazynu zmniejszył się w skali roku o 10,26 proc.

Ostatnią lokatę w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym 2016 roku na poziomie 45 047 egz. Magazyn ten zanotował największą stratę w zestawieniu, wynoszącą 15,91 proc.

Warto dodać, że wszystkie tytuły w tym segmencie w lutym 2016 roku sprzedały się w liczbie 844 134 egz., o 6,11 proc. mniej, niż w lutym 2015 roku (wówczas średnia sprzedaż wszystkich tytułów w segmencie wyniosła 899 061 egz.).

Wirtualnemedia.pl

luty

Dynamika

ZKDP

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

484 906

330 368

330 368

519 952

348 386

348 386

-5,17%

TV14

294 970

196 489

196 489

299 964

198 890

198 890

-1,21%

Tele Max

233 607

147 203

147 203

257 417

158 897

158 897

-7,36%

Super TV

225 446

125 027

125 027

237 431

139 316

139 316

-10,26%

Ekran TV

78 540

45 047

45 047

95 360

53 572

53 572

-15,91%

W lutym 2016 roku w porównaniu do stycznia 2016 roku również wszystkie tygodniki telewizyjne zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, najwięcej stracił „Tele Max” - było to 3,53 proc.

Wirtualnemedia.pl

2016

Dynamika

ZKDP

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Tele Świat

484 906

330 368

330 368

495 936

335 020

335 020

-1,39%

TV14

294 970

196 489

196 489

297 477

198 569

198 569

-1,05%

Tele Max

233 607

147 203

147 203

242 451

152 583

152 583

-3,53%

Super TV

225 446

125 027

125 027

234 921

126 589

126 589

-1,23%

Ekran TV

78 540

45 047

45 047

79 690

45 728

45 728

-1,49%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: Stopniał rynek dwutygodników telewizyjnych. „Ekran TV” najbardziej w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl