SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Steffen Möller reklamuje maszynki Wilkinson jako „numer 1 w Niemczech”

W internecie i sklepach startuje kampania reklamowa maszynek do golenia Wilkinson z udziałem Steffena Möllera. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Wilkinson.  Numer 1 w Niemczech!” przygotowały i realizują firmy Lubię to, MEC, Graf i Studio Prowokacja.

W kampanii maszynek Wilkinson Steffen Möller przekonuje, że golenie może być przyjemne. Udział Möllera, aktora i satyryka, znanego głównie z programu „Europa da się lubić” i serialu „M jak Miłość”, jest spójny z przesłaniem akcji wyrażonym w haśle „Wilkinson. Numer 1 w Niemczech!”. Kampania podkreśla, że popularność tej marki w Niemczech gwarantuje wysoką jakość jej produktów.

Reklamom towarzyszy akcja sprzedażowa oparta na modelu „Satysfakcja gwarantowana lub zwrot pieniędzy”.

Kampania obejmuje przede wszystkim internet (reklamy displayowe, działania na facebookowym profilu Wilkinsona, serwis SatysfakcjaWilkinson.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POS).

Akcja potrwa do końca sierpnia.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała Lubię to - Social Media Agency, która realizuje też działania na Facebooku. Za produkcję materiałów POS i koordynację promocji konsumenckiej odpowiada agencja reklamowa Graf, działania public relations prowadzi agencja Studio Prowokacja, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.

Dołącz do dyskusji: Steffen Möller reklamuje maszynki Wilkinson jako „numer 1 w Niemczech”

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gierym
…no ale ja nie mam kompleksów, że jestem z Polski. Co mnie obchodzi rynek niemiecki.
0 0
odpowiedź
User
wyjezdzam z polski
Koncepcja żadna. Zero pomysłu. Niemieckie znaczy zawsze lepsze. Brawa!
0 0
odpowiedź
User
ziomuś
bo niemieckie zwykle jest lepsze ;]
0 0
odpowiedź