Stadion Miejski w Białymstoku szuka sponsora tytularnego
Spółka Stadion Miejski zarządzająca nowo wybudowanym stadionem piłkarskim w Białymstoku szuka dla obiektu sponsora tytularnego.
W tym celu ogłosiła przetarg na jego wyłonienie. Na podstawie umowy z wybraną firmą obiektowi zostanie nadana oficjalna nazwa powiązana z nazwą sponsora.
Sponsor tytularny otrzyma m.in. prawo do stworzenia oficjalnego logo obiektu , do nadania nazwy oficjalnej stronie internetowej stadionu, możliwość użytkowania powierzchni reklamowych na stadionie, organizowania eventów na nim oraz prawo do wykorzystywania wizerunku stadionu w celach marketingowych.
Przetarg podzielono na trzy etapy. Pierwszym, który trwa do 21 września br., jest zgłoszenie przez zainteresowane firmy udziału w postępowaniu. Drugim etapem będą negocjacje z wybranymi przez spółkę Stadion Miejski firmami. Po tym etapie zostanie określony szczegółowy zakres umowy oraz minimalna kwota rocznej opłaty netto. Wtedy ruszy trzeci etap przetargu, czyli składanie konkretnych ofert przez zakwalifikowane do niego firmy.
Budowa stadionu kosztowała ok. 290 mln zł, został otwarty jesienią ub.r. Mieści on 22,4 tys. widzów.
Dołącz do dyskusji: Stadion Miejski w Białymstoku szuka sponsora tytularnego