Spotify z pierwszą globalną dynamiczną kampanią audio dla Michelob Ultra
Spotify we współpracy z siecią reklamową Dentsu Aegis Network i firmą Budweiser rozpoczął pierwszą globalną, tzw. dynamiczną kampanię audio wspierającą niskokaloryczne piwo Michelob Ultra.
Akcja pod hasłem „Michelob Marathon” wykorzystuje rosnące zainteresowanie konsumentów na zdrowe alternatywy w różnych aspektach życia. Skierowana jest do osób poszukujących równowagi między dbaniem o swoje ciało a aktywnym życiem towarzyskim.
W jej ramach spersonalizowane treści będą dostarczane biegaczom na podstawie ich lokalizacji, czasu lokalnego i pogody przed rozpoczęciem treningu, z dodatkowymi komunikatami wzmacniającymi ten przekaz podczas ćwiczeń i odpoczynku.
Każda reklama zaprasza użytkowników Spotify Free do odwiedzenia mikrostrony „Miles of Michelob Ultra”, z której mogą pobrać spersonalizowane listy odtwarzania Spotify.
- Jesteśmy bardzo podekscytowani, że jesteśmy pierwszą marką, która korzysta z tej innowacyjnej technologii w skali globalnej w Spotify. Dzięki Michelob Ultra chcemy inspirować ludzi do aktywnego życia, a maraton Michelob z Spotify to świetna platforma do tego - powiedział Tim Deeks, menedżer ds. marketingu w Michelob Ultra.
Premiera kampanii ma miejsce w Wielkiej Brytanii i Meksyku, a w późniejszym czasie pojawi się na innych rynkach na świecie.
Dołącz do dyskusji: Spotify z pierwszą globalną dynamiczną kampanią audio dla Michelob Ultra