Sport i pogoda z najdroższymi reklamami w Polsacie
W czerwcu reklamodawcy Polsatu najwięcej zapłacą za emisję spotów przy niedzielnych emisjach serwisu sportowego i prognozy pogody. Stawki wynoszą ponad 50 tys. zł za 30-sek. reklamę.
54,8 tys. zł kosztuje w czerwcu 30-sek. spot w bloku reklamowym przy serwisie sportowym (cena netto, bez rabatów). Od poniedziałku do piątki jest sporo taniej – maksymalna cena nie przekracza kwoty 44,7 tys. zł.
Na 52 tys. zł wyceniono z kolei spot przy niedzielnej, wieczornej prognozie pogody. W dni robocze spot emitowany w tym paśmie kosztuje maksymalnie 43,8 tys. zł.
Znacznie tańsze są reklamy przy „Wydarzeniach” - to wydatek rzędu 31,3 tys. zł dla emisji w dni powszednie i 39,8 tys. zł w niedziele.
Najdroższy spot w paśmie filmowym „Mega Hit” kosztuje natomiast 51 tys. zł.
Za reklamę w nadawanym w niedzielne wieczory paśmie kabaretowych trzeba zapłacić 40,3 tys. zł, zaś za spot przy programie „Nasz nowy dom” w niedziele o g. 18 – 42,6 tys. zł.
W czerwcu na antenie Polsatu nie będą emitowane żadne premierowe odcinki seriali i programów rozrywkowych. Wieczorami w dni powszednie pokazywane są głównie filmy.
Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv, po BR TVP i TVN Media ogłosiło ofertę reklamową na czerwiec br.
Dołącz do dyskusji: Sport i pogoda z najdroższymi reklamami w Polsacie