Społeczne Towarzystwo Oświatowe postawiło na 9.90 PR
Społeczne Towarzystwo Oświatowe rozpoczęło współpracę z 9.90 Public Relations. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie i prowadzenie kompleksowych działań komunikacyjnych dla ponad 150 szkół i placówek w całej Polsce.
Celem współpracy jest stworzenie oraz wdrożenie całościowej strategii komunikacji dla szkół i placówek prowadzonych przez STO. Do obowiązków 9.90 PR należeć będzie prowadzenie biura prasowego, kontakt z dziennikarzami oraz wszelkie działania komunikacyjne prowadzone w internecie.
Osobą odpowiedzialną za prowadzenie projektu, a także rzecznikiem prasowym STO została Monika Ciślak, senior PR manager. Klienta pozyskano na skutek działań handlowych.
Umowa obowiązuje od października i została podpisana na rok z możliwością przedłużenia.
Dołącz do dyskusji: Społeczne Towarzystwo Oświatowe postawiło na 9.90 PR