Snickers z reklamą dla nieogarniających
Pod hasłem "Nie ogarniasz? Zjedz Snickers" wystartowała nowa kampania reklamowa popularnych batonów.
Każdemu od czasu do czasu zdarzy się o czymś zapomnieć. Lepiej jednak, jeśli szykując się na spotkanie ze znajomymi będziemy pamiętać o założeniu spodni. W nowym spocie reklamowym batona Snickers w charakterystyczny dla marki – lekki i zabawny sposób – pokazana jest historia, w której główny bohater za bardzo przyzwyczaił się do pandemicznej rzeczywistości i spotkań online. Kiedy w domu pojawiają się goście, prezentuje się im ubrany jedynie w koszulę.
Zobacz także: Snickers promowany loterią "Głodny kasy?"
Snickers z promocją w górskich miejscowościach
Reklamę można zobaczyć w telewizji oraz serwisach VOD.
Kampania promująca hasło „Nie ogarniasz? Zjedz Snickers” będzie wzmocniona przez nośniki outdoorowe, które pojawią się w kilkudziesięciu miejscowościach w Polsce, w tym w najważniejszych aglomeracjach.
Komunikacja outdoorowa Snickersa będzie też obecna w miejscowościach górskich, aktywności m.in. w Zakopanem, Białce Tatrzańskiej, Krynicy, Wiśle czy Szczyrku.
Reklama w telewizji oraz VOD będzie emitowana do 13 marca. Kampania outdoorowa potrwa do końca lutego.
Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest agencja BBDO New York, a za jego adaptację eg+. Za zakup mediów kampanii odpowiada dom mediowy Mediacom, a kreacje outdoor stworzyła agencja Brandcomm.
Dołącz do dyskusji: Snickers z reklamą dla nieogarniających
syrop glukozowy, tłuszcz palmowy
- Jak tam pani Ireno, macie jakieś pomysły?
- My mamy Murzyna, ale kopirajterzy to wogóle mają PETARDE, taką młodzieżową!!!
- No, panie Tedeuszu, pokażcie co to wymyśliliście.