Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Aplikacja ma 249 mln użytkowników
W trzecim kwartale 2020 roku spółka Snap, właściciel społecznościowej aplikacji Snapchat zanotowała wzrost przychodów o 52 procent, zaś strata netto zmniejszyła się do kwoty niecałych 200 mln dolarów. Liczba aktywnych użytkowników platformy wzrosła do 249 mln.
Spółka Snap, operator mobilnej platformy społecznościowej Snapchat podała wyniki biznesowe za trzeci kwartał 2020 r., a także za okres 9 miesięcy zakończonych 30 września br.
Przychody w górę, strata w dół
W trzecim kwartale br. Snap osiągnął przychody w wysokości 678,668 mln dol., co oznacza wzrost rok do roku o 52 proc. Z kolei wpływy firmy w ciągu 9 miesięcy br. po wzroście o 38 proc. osiągnęły poziom przekraczający 1,595 mld dol.
Czytaj także: Instagram Reels ma zagrozić TikTokowi
W ujęciu kwartalnym Snap wykazał stratę netto w wysokości 199,853 mln dol., która okazała się niższa o 12 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ub.r. Nieco gorzej spółka wypada pod tym względem w skali 9 miesięcy br. W tym okresie strata netto wyniosła 831,740 mln dol. i była o 5 proc. większa rok do roku.
Rośnie liczba użytkowników
Przy okazji opublikowania wyników finansowych spółka Snap poinformowała, że na koniec trzeciego kwartału br. Snapchat miał globalnie 249 mln aktywnych użytkowników korzystających z platformy każdego dnia. To oznacza wzrost rok do roku o 18 proc.
W komunikacie podkreślono także, że każdego dnia na platformie generowanych jest o 25 proc. więcej snapów niż rok wcześniej, zaś o 50 proc. wzrosła ilość czasu poświęcanego przez użytkowników w sekcji Shows.
Czytaj także: Snapchat zmienia sposób wyświetlania reklam
Dołącz do dyskusji: Snapchat z rosnącymi przychodami i malejącą stratą. Aplikacja ma 249 mln użytkowników