Grzegorz Halama jako sąsiad Brodzik i Wilczaka reklamuje SmartDom od Cyfrowego Polsatu (wideo)
W nowej kampanii reklamowej oferty SmartDom od Cyfrowego Polsatu razem z aktorami Joanną Brodzik i Pawłem Wilczakiem występuje artysta kabaretowy Grzegorz Halama. Akcję przygotowały firmy marketingowe Scholz & Friends Warszawa, TFP i Vizeum.
W spocie Grzegorz Halama wciela się w rolę sąsiada Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka. W przeciwieństwie do nich z dużej skrzynki pocztowej wyjmuje pokaźny rachunek za usługi telekomunikacyjne.
Kampania podkreśla, że w ramach programu rabatowego SmartDom w Cyfrowym Polsacie można korzystać z telewizji (z pakietu Rodzinny HD+ Cinemax HD), internetu (w abonamencie 20 zł miesięcznie) oraz telefonii mobilnej (w abonamencie 30 zł miesięcznie) za 60 zł miesięcznie (przy podpisaniu umowy na 24 miesiące).
Na koniec ub.r. już ponad 1,5 mln użytkowników Cyfrowego Polsatu korzystało ze SmartDomu. Joanna Brodzik i Paweł Wilczak występują w reklamach tej usługi od wprowadzenia jej na rynek cztery lata temu.
Działania reklamujące SmartDom obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację kamanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za produkcję spotów - dom produkcyjny TFP, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Vizeum.
Dołącz do dyskusji: Grzegorz Halama jako sąsiad Brodzik i Wilczaka reklamuje SmartDom od Cyfrowego Polsatu (wideo)