Smakowita reklamowana w oparciu o nową strategię komunikacji (wideo)
Firma ZT Kruszwica ruszyła z nową kampanią reklamową marki Smakowita pod hasłem "Dzięki ziarnom". To pierwszy etap komunikacji nowej strategii marki w której podkreślone jest roślinne pochodzenie tłuszczów wykorzystywanych w produktach Smakowity.
Działania reklamowe promujące Smakowitę prowadzone są na nośnikach reklamy zewnętrznej w największych miastach w Polsce, w telewizji oraz w internecie.
Zastosowane po raz pierwszy w reklamach marki hasło "Dzięki ziarnom" ma podkreślać roślinne pochodzenie tłuszczów stosowanych w produktach Smakowity. To m.in. rzepak.
Akcja spotu dzieje się w bajkowej scenerii "Wyciskarni", gdzie dwóch wesołych bliźniaków towarzyszy ojcu w pracy, podczas której kontroluje on proces produkcji od ziarna, poprzez jego prażenie, wyciskanie, po kolejne etapy, aż do powstania gotowego produktu.
Wraz ze startem kampanii zmieniono też opakowania Smakowity, które dodatkowo będą promowane poprzez materiały POS w punktach sprzedaży.
Nowa strategia komunikacji marki Smakowita powstała we współpracy z zespołem strategii marki PwC. Komunikację marki przygotowała agencja Sieberthead, która odpowiada też za nową wizualizację opakowań. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny F1LM. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom (Publicis Media).
Dołącz do dyskusji: Smakowita reklamowana w oparciu o nową strategię komunikacji (wideo)