SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Smak po brzegi” w reklamie wafelków Góralki (wideo)

W telewizji i internecie trwa kampania reklamowa wafelków Góralki (IDC Polonia). Jej główne hasło to „Smak po brzegi”.

Kampania reklamowa wafelków Góralki (kilka lat temu dostępnych jako Horalky) podkreśla, że są one oblane czekoladą nie tylko u dołu i góry, lecz również po bokach. Akcja od 20 sierpnia jest prowadzona w telewizji (TVP, Polsat i stacje tematyczne) oraz internet.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Media Group.

Dołącz do dyskusji: „Smak po brzegi” w reklamie wafelków Góralki (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mati2109
właśnie u góry i po bokach nie jest... co jest jakimś plusem bo sie nie ubabramy tak :P
0 0
odpowiedź
User
mati2109
tzn. miało być że u góry i na dole nie ma a jest po bokach ;)
0 0
odpowiedź
User
Ministrant
Mdławiec, szkodliwy dla zdrowia człowieka, nawet mojemu psu bym tego nie dał.
Skład ; tłuszcz 17%, serwatka w proszku, emulgatory: fosfatydy amonu i E476, aromat: wanilina), skrobia kukurydziana, lecytyna sojowa, aromat mleczny, etylowanilina, wodorowęglan sodu
Smak mdławy, chemia, cukier, ani smaczne ani dobre. Beznadziejne. Prince Polo to mogą te góralky buty czyścić. Jednym słowem ohyda. Po zjedzeniu jednego takiego mdławca dostałem sraczki. Nigdy więcej.
0 0
odpowiedź