Skróty T-Mobile Ekstraklasy przez kolejne cztery lata w serwisach Grupy Onet-RASP
Grupa Onet-RASP wygrała przetarg na pokazywanie w internecie (także mobilnym) fragmentów meczów piłkarskiej T-Mobile Ekstraklasy w najbliższych czterech sezonach, w latach 2015-2019.
- Oferta Grupy Onet-RASP okazała się najbardziej konkurencyjna w niełatwym i zaciętym wyścigu o prawa cyfrowe do rozgrywek Ekstraklasy, w którym brało udział kilkanaście podmiotów - opisuje Marcin Animucki, wiceprezes Ekstraklasy SA. - Efekty współpracy nawiązanej z Grupą Onet-RASP przed sezonem 2014/15 gwarantują, że kibice będą mogli przez kolejne lata emocjonować się bramkami i najlepszymi akcjami z boisk Ekstraklasy w internecie i za pośrednictwem aplikacji na urządzenia mobilne - dodaje.
Podpisana umowa zapewnia Grupie Onet-RASP prawa do emisji materiałów z T-Mobile Ekstraklasy w serwisie internetowym Ekstraklasa.tv, aplikacji mobilnej oraz na platformach smart TV. Ponadto wydawca realizuje przy każdej kolejce rozgrywek magazyn na żywo ze skrótami meczów oraz publikuje reportaże przed- i pomeczowe oraz artykuły i felietony dziennikarzy Onetu i „Przeglądu Sportowego”.
Grupa Onet-RASP pokazuje skróty T-Mobile Ekstraklasy od początku obecnego sezonu 2014/2015 (więcej o tym). W lutym br. serwis Ekstraklasa.tv zanotował 524,9 tys. użytkowników i 3,5 mln odsłon, a wszystkie strony sportowe Grupy Onet-RASP - 5,17 mln użytkowników i 210,9 mln odsłon krajowych (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Nadal trwa przetarg na prawa telewizyjne do transmitowania T-Mobile Ekstraklasy. Z końcem bieżącego sezonu kończy się umowa z platformą nc+ (sublicencję na skróty i kilka meczów w kanale otwartym ma Telewizja Polska), która według nieoficjalnych informacji jest głównym faworytem do nowego kontraktu, po tym jak z rywalizacji wycofał się FOX International Channels, a Polsat kupił prawa do relacjonowania I ligi piłkarskiej, czyli drugiego poziomu rozgrywkowego (więcej o tym).
- Na finalizację sprzedaży wszystkich praw mamy czas do połowy lipca, kiedy rozpocznie się sezon 2015/2016 Ekstraklasy. Kluby jednak już dziś są pewne, że przychody Ekstraklasy w kolejnym sezonie będą wyższe niż w obecnym i w ogóle będą rekordowe w historii. Oczywiście, kryterium sprzedaży poszczególnych pakietów są i będą nie tylko warunki finansowe, ale również wiarygodność partnera, oferowany zasięg, baza abonentów czy użytkowników i wiele innych - opisuje w komunikacie przesłanym portalowi Wirtualnemedia.pl Bogusław Biszof, prezes Ekstraklasy SA. - Dodam, że będą nowości, o których będziemy sukcesywnie informować - przez najbliższe dwa miesiące, czyli do rozpoczęcia nowego sezonu Ekstraklasy 17 lipca - zapowiada Marcin Animucki.
Dołącz do dyskusji: Skróty T-Mobile Ekstraklasy przez kolejne cztery lata w serwisach Grupy Onet-RASP