SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl

Pierwszy sezon telenoweli „Singielka” oglądało w TVN średnio 870 tys. osób. Stacja w czasie nadawania serialu przegrał walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami. Wpływy z reklam wyniosły 70,64 mln zł. Produkcja była hitem Player.pl.

Średnia oglądalność pierwszego sezonu „Singielki”, emitowanego w okresie od 5 października 2015 roku do 26 maja 2016 roku, wyniosła 870 tys. widzów, co przełożyło się na 5,92 proc. udziału w grupie 4+ i 7,91 proc. w grupie 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Początkowo TVN serial pokazywał od poniedziałku do piątku o godz. 17.25. Od 30 listopada ub.r. stacja postanowiła przenieść telenowelę do ścisłego prime-time - pasmo od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55.

Pierwsze 16 odcinków produkcji (wyemitowanych w okresie od 5 do 26 października ub.r.) oglądało milion widzów, co przekładało się odpowiednio na 9,55 proc. i 12,61 proc. udziału.

Najwięcej widzów śledziło odcinek z 18 maja br. - miał on 1,57 mln oglądających.

Topowe odcinki „Singielki”

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Data

Start

Koniec

AMR

SHR%

18-05-2016

20:56:22

21:24:40

1 570 771

10,65%

03-12-2015

20:54:55

21:23:08

1 326 752

8,23%

25-02-2016

20:54:44

21:25:59

1 319 684

8,56%

TVN w czasie emisji „Singielki” przegrała walkę o widza ze wszystkimi swoimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Zdecydowanym liderem w tym paśmie była TVP2 (m.in. emisja popularnych seriali „M jak miłość” i „Na dobre i na złe”), co przełożyło się na 24,64 proc. udziału. Drugie miejsce zajęła TVP1 (13,71 proc. udziału), a trzeci był Polsat (11,12 proc. udziału).

Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 drugi był Polsat, który wypadł lepiej od Jedynki.

Widownia telenoweli na tle konkurencji

Wirtualnemedia.pl

Wszyscy 4+

Wszyscy 16-49

Stacja

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP2

3 619 554

24,64%

1 208 494

21,38%

TVP1

2 014 111

13,71%

488 173

8,64%

Polsat

1 633 695

11,12%

836 458

14,80%

TVN - Singielka

869 976

5,92%

447 291

7,91%

Wpływy reklamowe wokół emisji premierowych odcinków „Singielki” wyniosły 70,64 mln zł. (dane cennikowe netto, bez rabatów).

Serial cieszy się jednak dużą popularnością w serwisie Player.pl - łącznie produkcja zanotowała tam dotąd ponad 60 milionów odtworzeń.

Główną bohaterką „Singielki” jest Elka (w tej roli Paulina Chruściel), samotna trzydziestoparoletnia dziennikarka, która zmotywowana nadchodzącym ślubem siostry zamierza dokładnie w 274 dni znaleźć prawdziwą miłość. Telenowela realizowana jest przez TVN na bazie argentyńskiego formatu  „Ciega a Citas”.

Dalsze odcinki serialu TVN emitować będzie w jesiennej ramówce br.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 10,31 proc.

Dołącz do dyskusji: „Singielkę” w TVN śledziło tylko 870 tys. widzów. Telenowela hitem w Player.pl

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Boguś
Szkoda czasu na te głupoty w Tfujenie.
0 0
odpowiedź
User
marketer
Ja oglądaju Syngielkę to dobraja telenowyna.
0 0
odpowiedź
User
SingielRoku
Jeżeli 60 milionów odtworzeń (wszystkich odcinków), których jest tyle, ile haczyków na tyłku ma najdłuższy tasiemiec na świecie, to dzieląc to na pojedynczy odcinek obejrzały go z 3 osoby. Oczywiście trochę sobie żartuję, matma nie jest moją mocną stroną. Może tych osób było z 5?:D. Teledysk na Youtube potrafi wygenerować z 3-4 miliony (polski i bez promocjiw tv) 20 takich teledysków miałoby 60 milionów wyświetleń.... PR-owe tricki grupy ITI nie działają ani na mnie, ani na nikogo kto myśli. 70 milionów wpływów z reklam (pewnie także tych z playera) także nie zachwyca. Na wspólnej potrafi wygenerować z 250 tysięcy, ale... przy jednym odcinku. To samo Gessler. A to? Badziewie, natrętnie jankesowane badziewie. Tanie, tandetne i przewidywalne. Nachalnie promowane i przestawiane. Nie wiem, może ktoś był zobligowany tzw. łóżkiem, że serial nie zniknie po 20 odcinkach? Nazwisko odtwórcy jednej z ról nie jest przypadkowe.
0 0
odpowiedź