Sidolux z nowym logo, opakowaniami i hasłem „Dobrze się sprząta razem”
Polska marka środków czystości Sidolux przechodzi całościowy rebranding. Zmienia się logo oraz projekty wszystkich etykiet i opakowań znanych środków czystości. Sidolux jednocześnie rusza z kampanią wizerunkową pod hasłem „Dobrze się sprząta razem”.
Nowe logo Sidoluxzyskało niebieskie tło oraz złoty akcent, podkreślający tradycję i pozycję marki. Sam napis jest bardziej zwięzły, ma nowocześniejszą czcionkę, a ostatnia litera z nazwy – „X” przechodzi w łuk, nadając całemu logotypowi charakterystyczny, eliptyczny kształt. Na odświeżonych, czytelnych etykietach produktów umieszczono dodatkowe informacje dla konsumentów – korzyści z używania danego preparatu oraz zapach.
– Nowy wizerunek jest częścią naszej aktualnej strategii komunikacyjnej, którą będziemy prowadzić i rozwijać w najbliższym czasie. Odświeżone logo jest dobrze widoczne i czytelne dla konsumenta. Z jednej strony podkreśla dobrze znaną – już od 1993 roku – jakość marki Sidolux, z drugiej eksponuje nowoczesny design. Działania realizujemy pod hasłem: „Dobrze się sprząta razem”– mówi Marta Całus, trade & marketing manager marki Sidolux.
Kompleksowy rebranding Sidolux powierzono agencji SiebertHead.
W ramach kampanii „Dobrze się sprząta razem” przewidziane są aktywacje influencerskie, kampania mediowa oraz media relations. Za działania z zakresu public relations odpowiada agencja PR Hub.
Dołącz do dyskusji: Sidolux z nowym logo, opakowaniami i hasłem „Dobrze się sprząta razem”