SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Shein do współpracy wybrał EssenceMediacom

Platforma e-commerce Shein wybrała do obsługi mediowej w Polsce agencję mediową EssenceMediacom (GroupM/WPP) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

Platforma Shein wydaje na reklamę 600 tys. dolarów (wg COMvergence). Jej obsługą mediową w zakresie planowania i zakupu mediów w Polsce zajmuje się, należąca do GroupM (WPP) agencja mediowa EssenceMediacom (do niedawna Mediacom). Odpowiada zarówno za media offline, jak i online.

Decyzja o wyborze tej agencji mediowej ma charakter lokalny i dotyczy rynku polskiego. 

 

Dołącz do dyskusji: Shein do współpracy wybrał EssenceMediacom

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
anka
Reklamowanie tej marki to wizerunkowy strzał w kolano!
Nikt o zdrowym rozumie nie zechce świecić ich logiem.
odpowiedź