Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)
W lutym br. większość czołowych witryn sportowych zanotowała dużo wyższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Witryny Grupy Onet-RAS Polska miały więcej użytkowników i mniej odsłon od stron Wirtualnej Polski. W skali roku największe wzrosty zasięgów zanotowały sportowe sekcje Interii, TVP.pl, SE.pl i Pomorska.pl. Weszło.fm osiągnęło znacznie wyższe wyniki niż Zapinamypasy.pl.
Dział sportowy Onetu w zeszłym miesiącu odwiedziło 7,1 mln realnych użytkowników, czyli 25,41 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni 132,17 mln odsłon, a każdy korzystał z nich przez 31 minut i 26 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Z kolei Sportowefakty.wp.pl przy 6,99 mln użytkowników zanotowały 186,7 mln odsłon oraz 53 minuty i 4 sekundy.
Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) miał 4,08 mln użytkowników i 59 mln odsłon, Sport.interia.pl - 3,36 mln użytkowników i 38,23 mln odsłon, a Przegladsportowy.pl (Grupa Onet-RAS Polska) - 3,27 mln użytkowników i 21,12 mln odsłon.
Z sekcji sportowej TVP.pl przeciętny odwiedzający korzystał przez godzinę i 17:33 minut. Natomiast Flashscore.pl przy 1,18 mln użytkowników zanotowała 79,07 mln odsłon oraz dwie godziny i 11:12 minut.
W zestawieniu oprócz Przegladsportowy.pl są witryny trzech innych dzienników - sekcje sportowe Fakt.pl (796,9 tys. użytkowników i 2,64 mln odsłon), SE.pl (624,5 tys. użytkowników i 2,45 mln odsłon) i Pomorska.pl (492,6 tys. użytkowników i 1,05 mln odsłon). Natomiast branżę telewizyjną oprócz Sport.tvp.pl reprezentuje Polsatsport.pl (916,3 tys. użytkowników i 5,33 mln odsłon).
W rankingu znalazły się też dwa serwisy o skokach narciarskich: Skijumping.pl (425,3 tys. użytkowników i 2,93 mln odsłon) oraz Skokinarciarskie.pl (402,3 tys. użytkowników i 2,17 mln odsłon).
90 minut.pl przy 409,6 tys. użytkowników miał 15,81 mln odsłon oraz 24 minuty i 52 sekundy średniego czasu korzystania przez użytkowników, natomiast Weszło.com zanotowało 330,3 tys. użytkowników, 11,12 mln odsłon oraz 51 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania.
Tylko na komputerach Sportowefakty.wp.pl wyprzedziły Sport.onet.pl. Pierwszy serwis miał 4,67 mln użytkowników (a także 97,4 mln odsłon i 51:10 minut średniego czasu korzystania), a drugi - 4,55 mln użytkowników (oraz 69,29 mln odsłon i 27:04 minut przeciętnego czasu korzystania).
Sport.pl zanotował 2,31 mln odwiedzających i 22,5 mln odsłon, a Sport.interia.pl - 2,24 mln użytkowników i 23,08 mln odsłon.
Na Sport.tvp.pl użytkownik spędził przeciętnie godzinę i 29:05 minut, a na Flashscore.pl - trzy godziny i 18:55 minut.
Z kolei na smartfonach i tabletach Sport.onet.pl odwiedziło 4,27 mln użytkowników, którzy wykonali 62,87 mln odsłon oraz korzystali średnio przez 23:25 minut. Natomiast Sportowefakty.wp.pl zanotowały 4,18 mln użytkowników, 89,29 mln odsłon oraz 32:48 minut przeciętnego czasu korzystania.
Flashscore.pl przy 500,7 tys. użytkowników miał 12,04 mln odsłon, a 90minut.pl zanotował 180,9 tys. odwiedzających i 9,22 mln odsłon. Z Weszło.com przeciętny użytkownik korzystał przez 49:26 minut, ze Sport.tvp.pl - przez 30:46 minut, z Flashscore.pl - przez 27:19 minut, a z 90minut.pl - przez 23:46 minut.
Strony i aplikacje sportowe Grupy Onet-RAS Polska (na czele ze Sport.onet.pl, Przegladsportowy.pl i Ekstraklasa.tv) w minionym miesiącu zanotowały 7,89 mln użytkowników, 166,27 mln odsłon oraz 34 minuty i sekundę średniego czasu korzystania.
Wirtualna Polska (w kategorii sportowej prawie cały ruch zapewnia jej serwis Sportowefakty.wp.pl) miała 7 mln użytkowników, 191,85 mln odsłon oraz 53 minuty i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania.
Z kolei strony i aplikacje sportowe Grupy Gazeta.pl odwiedziło 4,33 mln użytkowników, którzy wykonali tam 98,04 mln odsłon oraz spędzali średnio po 24 minuty i 17 sekund.
1 2
Dołącz do dyskusji: Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)
Można też przetestować inne, które są objaśnione na innym filmie w podpowiedziach.
Dalej wystarczy zastosować trochę prostej wiedzy z moich porad aby drastycznie ograniczyć zyski gigantycznym organizacjom szpiegowskim Jak FB, Google, Microsoft itp.
Zaktualizowanie niektórych tekstów i dodanie nowego 8.
Co wyparuje na powrót zmaterializuje...
Pod spodem możecie ściągnąć kilka moich opracowań jak rzeczywiście działa virtual. Opisuje dość szczegółowo dzisiejszą internetową rzeczywistość ogólnie i daje przykłady z Interii. Specjalizuje się w takich zagadnieniach. Daje też poradniki i instrukcje jak walczyć z medialnymi korporacjami i ich sługusami.
Na adresie utn.pl/Interia-Mordoru znajdziesz ciekawe teksty, które naświetlają jak funkcjonuje portal Interia. Adres jest zakodowany, z powodu auto filtrowania (automat moderujący) niewygodnych tekstów na Interii. Adres prowadzi do mojego konta na chomiku - tam można ściągnąć teksty w jednym pliku txt. /kodowanie UTF-8, dla widoczności na obcojęzycznych systemach/
To niezbędna wiedza dla każdego internauty.
Listing dostępnych tekstów:
1. Jak funkcjonuje portal Interia?
2. Czym są boty i hejterzy?
3. Jak się odbywa moderowanie portalu?
4. Czym chronić się przed analiza naszej aktywności i blokowanie reklam?
5. Blokowanie reklam, szpiegowania na Androidzie (tablet i smartfon)?
6. Gdzie założyć bezpieczne, darmowe konto mailowe, bez reklamowego spamu?
7. Jak obrzydzić pracę administracji?
8. Nie korzystaj z osobnych aplikacji (.apk) forsowanych nam przez komercyjne portale od mydła i powidła!
wirtualnemedia.pl za usuwanie komentarzy też rozbije na atomy.
Widocznie mają w opisywanym przez mnie procederze udziały.