SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)

W lutym br. większość czołowych witryn sportowych zanotowała dużo wyższą odwiedzalność niż rok wcześniej. Witryny Grupy Onet-RAS Polska miały więcej użytkowników i mniej odsłon od stron Wirtualnej Polski. W skali roku największe wzrosty zasięgów zanotowały sportowe sekcje Interii, TVP.pl, SE.pl i Pomorska.pl. Weszło.fm osiągnęło znacznie wyższe wyniki niż Zapinamypasy.pl.

Dział sportowy Onetu w zeszłym miesiącu odwiedziło 7,1 mln realnych użytkowników, czyli 25,41 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni 132,17 mln odsłon, a każdy korzystał z nich przez 31 minut i 26 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl. Z kolei Sportowefakty.wp.pl przy 6,99 mln użytkowników zanotowały 186,7 mln odsłon oraz 53 minuty i 4 sekundy.

Sport.pl (Grupa Gazeta.pl) miał 4,08 mln użytkowników i 59 mln odsłon, Sport.interia.pl - 3,36 mln użytkowników i 38,23 mln odsłon, a Przegladsportowy.pl (Grupa Onet-RAS Polska) - 3,27 mln użytkowników i 21,12 mln odsłon.

Z sekcji sportowej TVP.pl przeciętny odwiedzający korzystał przez godzinę i 17:33 minut. Natomiast Flashscore.pl przy 1,18 mln użytkowników zanotowała 79,07 mln odsłon oraz dwie godziny i 11:12 minut.

W zestawieniu oprócz Przegladsportowy.pl są witryny trzech innych dzienników - sekcje sportowe Fakt.pl (796,9 tys. użytkowników i 2,64 mln odsłon), SE.pl (624,5 tys. użytkowników i 2,45 mln odsłon) i Pomorska.pl (492,6 tys. użytkowników i 1,05 mln odsłon). Natomiast branżę telewizyjną oprócz Sport.tvp.pl reprezentuje Polsatsport.pl (916,3 tys. użytkowników i 5,33 mln odsłon).

W rankingu znalazły się też dwa serwisy o skokach narciarskich: Skijumping.pl (425,3 tys. użytkowników i 2,93 mln odsłon) oraz Skokinarciarskie.pl (402,3 tys. użytkowników i 2,17 mln odsłon).

90 minut.pl przy 409,6 tys. użytkowników miał 15,81 mln odsłon oraz 24 minuty i 52 sekundy średniego czasu korzystania przez użytkowników, natomiast Weszło.com zanotowało 330,3 tys. użytkowników, 11,12 mln odsłon oraz 51 minut i 18 sekund średniego czasu korzystania.

Tylko na komputerach Sportowefakty.wp.pl wyprzedziły Sport.onet.pl. Pierwszy serwis miał 4,67 mln użytkowników (a także 97,4 mln odsłon i 51:10 minut średniego czasu korzystania), a drugi - 4,55 mln użytkowników (oraz 69,29 mln odsłon i 27:04 minut przeciętnego czasu korzystania).

Sport.pl zanotował 2,31 mln odwiedzających i 22,5 mln odsłon, a Sport.interia.pl - 2,24 mln użytkowników i 23,08 mln odsłon.

Na Sport.tvp.pl użytkownik spędził przeciętnie godzinę i 29:05 minut, a na Flashscore.pl - trzy godziny i 18:55 minut.

Z kolei na smartfonach i tabletach Sport.onet.pl odwiedziło 4,27 mln użytkowników, którzy wykonali 62,87 mln odsłon oraz korzystali średnio przez 23:25 minut. Natomiast Sportowefakty.wp.pl zanotowały 4,18 mln użytkowników, 89,29 mln odsłon oraz 32:48 minut przeciętnego czasu korzystania.

Flashscore.pl przy 500,7 tys. użytkowników miał 12,04 mln odsłon, a 90minut.pl zanotował 180,9 tys. odwiedzających i 9,22 mln odsłon. Z Weszło.com przeciętny użytkownik korzystał przez 49:26 minut, ze Sport.tvp.pl - przez 30:46 minut, z Flashscore.pl - przez 27:19 minut, a z 90minut.pl - przez 23:46 minut.

Strony i aplikacje sportowe Grupy Onet-RAS Polska (na czele ze Sport.onet.pl, Przegladsportowy.pl i Ekstraklasa.tv) w minionym miesiącu zanotowały 7,89 mln użytkowników, 166,27 mln odsłon oraz 34 minuty i sekundę średniego czasu korzystania.

Wirtualna Polska (w kategorii sportowej prawie cały ruch zapewnia jej serwis Sportowefakty.wp.pl) miała 7 mln użytkowników, 191,85 mln odsłon oraz 53 minuty i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Z kolei strony i aplikacje sportowe Grupy Gazeta.pl odwiedziło 4,33 mln użytkowników, którzy wykonali tam 98,04 mln odsłon oraz spędzali średnio po 24 minuty i 17 sekund.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Serwisy sportowe: Onet przed WP. Interia, TVP.pl i SE.pl mocno w górę, Weszło.fm przed Zapinamy Pasy (TOP25)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Derick
Edward Snowden rekomenduje jedna z kilku wyszukiwarek która nie śledzi użytkownika. https://www.youtube.com/watch?v=7_RnBX3l124
Można też przetestować inne, które są objaśnione na innym filmie w podpowiedziach.

Dalej wystarczy zastosować trochę prostej wiedzy z moich porad aby drastycznie ograniczyć zyski gigantycznym organizacjom szpiegowskim Jak FB, Google, Microsoft itp.

Zaktualizowanie niektórych tekstów i dodanie nowego 8.

Co wyparuje na powrót zmaterializuje...
Pod spodem możecie ściągnąć kilka moich opracowań jak rzeczywiście działa virtual. Opisuje dość szczegółowo dzisiejszą internetową rzeczywistość ogólnie i daje przykłady z Interii. Specjalizuje się w takich zagadnieniach. Daje też poradniki i instrukcje jak walczyć z medialnymi korporacjami i ich sługusami.

Na adresie utn.pl/Interia-Mordoru znajdziesz ciekawe teksty, które naświetlają jak funkcjonuje portal Interia. Adres jest zakodowany, z powodu auto filtrowania (automat moderujący) niewygodnych tekstów na Interii. Adres prowadzi do mojego konta na chomiku - tam można ściągnąć teksty w jednym pliku txt. /kodowanie UTF-8, dla widoczności na obcojęzycznych systemach/
To niezbędna wiedza dla każdego internauty.

Listing dostępnych tekstów:
1. Jak funkcjonuje portal Interia?
2. Czym są boty i hejterzy?
3. Jak się odbywa moderowanie portalu?
4. Czym chronić się przed analiza naszej aktywności i blokowanie reklam?
5. Blokowanie reklam, szpiegowania na Androidzie (tablet i smartfon)?
6. Gdzie założyć bezpieczne, darmowe konto mailowe, bez reklamowego spamu?
7. Jak obrzydzić pracę administracji?
8. Nie korzystaj z osobnych aplikacji (.apk) forsowanych nam przez komercyjne portale od mydła i powidła!
odpowiedź
User
Precle
Se.pl i Pomorska.pl na potęgę tłuką preclowe teksty "transmisja na żywo live online". Zasięg łapią, ale po czasie widać, że nikt normalny tych witryn nie traktuje jak źródła wiedzy. Redakcja już dawno powinna nałożyć filtr na wyniki w postaci eliminowania stron z czasem poniżej mediany lub średniej. Wtedy to zestawienie miałoby sens. Teraz mamy tylko tabele PBI...
odpowiedź
User
Derick
Na stronie Głównej Interii (można sprawdzić moją skuteczność) , gdzie aktualnie działam, szczególnie w dziale Sport, na odtwarzaczu wideo z filmami wyświetla się monit o odblokowanie reklam. Zrezygnujcie, lub wyłączcie dotychczasowego blokera a zainstalujcie rozszerzenie Adguard. Filmy będą się odpalać i nie będzie reklam. Jeśli chodzi o łatwość obsługi i skuteczność, to inne blokery nie mogą się równać z AdGuard. Nie zapominać o aktualizacji reguł co jakiś czas. Prawym na zieloną tarczę i sprawdź czy są aktualizacje filtrów. Zostaną automatycznie zaktualizowane. Żaden Onet, WP i inne witryny ze swoimi anty adblokiem nie podskoczą Zespołowi Adguarda - wystarczy lewym na zielonej tarczy i Zgłoś problem z tą witryną. Ukaże się formularz, gdzie można opisać problem z wykrywaniem blokera, czy niezablokowanego śmiecia i w 24h zostanie rozwiązany.

wirtualnemedia.pl za usuwanie komentarzy też rozbije na atomy.
Widocznie mają w opisywanym przez mnie procederze udziały.
odpowiedź