Player.pl planuje drugi sezon „Nieobecnych”. Serial był stremowany na 200 tys. kont platformy
Trwają prace scenariuszowe do drugiego sezonu „Nieobecnych”. Pierwszy sezon produkcji po miesiącu obecności w player.pl obejrzało 200 tys. płatnych abonentów platformy - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.
Bohaterką „Nieobecnych” jest Mila Gajda (w tej roli Justyna Wasilewska), ciesząca się uznaniem tancerka i performerka, która wraca do rodzinnego Kasprowa na święta Bożego Narodzenia. Na miejscu młoda kobieta odkrywa, że jej najbliżsi zniknęli w tajemniczych okolicznościach. Mili z pomocą przychodzi podkomisarz z Centrum Poszukiwań Osób Zaginionych Filip Zachara (Piotr Głowacki).
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Poza Justyną Wasilewską i Piotrem Głowackim w serialu widzowie zobaczą także Danutę Stenkę, Annę Dymną, Izabelę Kunę, Grzegorza Damięckiego, Zbigniewa Stryja, Łukasza Garlickiego, Tomasza Włosoka, Aleksandrę Justę i Marię Kanię.
Premiera pierwszego, składającego się z 10 odcinków, sezonu „Nieobecnych” w Playerze odbyła się we wtorek, 29 grudnia 2020 roku. Dotychczas na platformie udostępnionych zostało siedem odcinków (pierwszy oglądać można bezpłatnie), ostatni z nich pojawi się 23 lutego.
W 2021 roku serial ma pokazać TVN.
„Nieobecni” hitem Player.pl, w planach drugi sezon
Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że do zeszłego tygodnia styczność z „Nieobecnymi” miało 200 tys. płatnych kont Playera (do każdego konta może być przypiętych do pięciu osób; przez pierwsze dwa tygodnie było to 130 tys.). Jak informuje nas biuro prasowe Grupy TVN Discovery, od premiery „Nieobecni” ściągają do serwisu prawie 25 proc. wszystkich dodatkowych użytkowników płatnych.
Player.pl nie zdradza jaka jest liczba płatnych subskrybentów. Na koniec 2019 roku serwis miał 300 tys. abonentów, około 3-krotnie więcej niż na koniec 2018 roku.
Player.pl przymierza się do kontynuacji „Nieobecnych”. Aktualnie trwają prace scenariuszowe nowych odcinków.
- Tworząc „Nieobecnych”, mieliśmy nadzieję, że trafi on w gusta widzów Playera, szczególnie przez wzgląd na unikatowości i nieoczywistość fabuły. Wątek kryminalny jest tutaj jedynie dodatkiem do poruszającej historii o tym, co w życiu każdego jest najważniejsze - komentuje Katarzyna Czarnecka, producentka serialu. - „Nieobecni” idealnie wpisują się w bibliotekę tytułów Playera, których wizytówką jest wysoka jakość i odwaga. Podjęliśmy ryzyko, stawiając na mniej komercyjne nazwiska i to był dobry wybór! Widzowie ich pokochali! Justyna Wasilewska i Piotr Głowacki stworzyli postaci jedyne w swoim rodzaju - dodaje.
„Nieobecni” to projekt Player Oryginal, od początku rozwijany przez Zespół Produkcji Fabularnej Telewizji TVN, który nadzoruje Marta Grela-Gorostiza. Pomysłodawczynią i scenarzystką wiodącą serialu jest Katarzyna Śliwińska-Kłosowicz, a scenariusz powstawał we współpracy z Daną Łukasińską, Karoliną Szymczyk-Majchrzak i Adamem Cioczkiem.
Reżyserem serialu jest nominowany w 2010 r. do Oscara Bartosz Konopka, a autorem zdjęć Paweł Dyllus. Za scenografię odpowiada Magda Widelska-Władyka, za kostiumy Marta Ostrowicz, zaś za charakteryzację Malwina Musialska. Kierowniczką produkcji jest Dagmara Bończyk, a producentką – wspomniana już wyżej Katarzyna Czarnecka.
Zdjęcia realizowane były latem zeszłego roku w Warszawie i okolicach. Ostatni klaps padł w połowie września.
„Nieobecni” to kolejna po serii o Joannie Chyłce, „Szadzi” i „Żywiołach Saszy - Ogień” produkcja pod marką Player Original.
Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. player.pl miał 3,49 mln użytkowników.
Dołącz do dyskusji: Player.pl planuje drugi sezon „Nieobecnych”. Serial był stremowany na 200 tys. kont platformy