Saturn reklamuje "totalną wyprzedaż"
Sieć Saturn prowadzi krótką kampanię reklamową wyprzedaży odbywającej się w weekend. Przekaz podkreślający "totalność" tej akcji jest obecny w telewizji, radiu, prasie, internecie i outdoorze.
Prowadzona przez Saturn trzydniowa kampania pod hasłem "Totalna wyprzedaż" reklamuje weekendową akcję konsumencką, podczas której w sklepach tej sieci sprzęt RTV i AGD będzie dostępny w niższych cenach. Przekaz promocyjny podkreśla, że do okazyjnego kupienia od 6 do 8 marca będą pojedyncze egzemplarze i końcówki serii, eksponując jeden z takich produktów.
Kampania od 4 marca jest prowadzona w telewizji (TVP 1, TVP2, TVN, Polsat, Polsat News, Polsat Cafe), radiu (RMF FM, Radio Zet, PR3, stacje lokalne), prasie, internecie i outdoorze (billboardy). Kreacją i produkcją materiałów na potrzeby akcji trwającej do 6 marca zajęła się agencja Young & Rubican.
Dołącz do dyskusji: Saturn reklamuje "totalną wyprzedaż"