SalesTube i Mediaplus International tworzą multimarket do obsługi BMW
Agencja martech & e-commerce SalesTube i Mediaplus International powołują wspólny hub kompetencyjny. Nowo utworzony zespół będzie prowadzić działania płatne w wyszukiwarce Google oraz kampanie reklamowe w social mediach dla marki BMW na kilkudziesięciu rynkach europejskich.
Stworzenie dedykowanego teamu BMW jest odpowiedzią na przetarg, który wygrało Serviceplan Group - partner Group One. Niemiecka centrala zdecydowała o powołaniu hubu search & paid social w Polsce.
- Naszym celem strategicznym jest nie tylko rekomendacja i wdrożenie najlepszych praktyk w zarządzaniu kampaniami, ale także automatyzacja procesów i wykorzystanie autorskich narzędzi dla poprawy efektywności - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.
Eksperci SalesTube będą prowadzić działania dla BMW na kilkudziesięciu rynkach. Wdrożenie na pierwszych projektach już się rozpoczęło i obejmuje obecnie Niemcy i Włochy.
Hub ekspercki SalesTube w przyszłości ma poszerzyć portfolio klientów o kolejne międzynarodowe marki. To kolejna po powołanym w maju TechNeście (hub technologiczny) strategiczna współpraca Serviceplan Group i Group One. W najbliższej przyszłości firmy planują poszerzenie zakresu działań o rozwój kolejnych centrów kompetencyjnych.
Dołącz do dyskusji: SalesTube i Mediaplus International tworzą multimarket do obsługi BMW