Rutinoscorbin reklamowany przez troskliwego ojca jako „numer 1” (wideo)
Ruszyła kampania reklamowa Rutinoscorbinu (produkowanego przez GSK Consumer Healthcare) podkreślająca, że jest to lek „numer 1 w okresie przeziębienia i gryp”. Akcję przygotowały firmy Havas Worldwide Warsaw i MediaCom Warszawa.
Nowy spot Rutinoscorbinu pokazuje, jak ojciec pod nieobecność jego żony opiekuje się synem, którego łapie przeziębienie, jednak dzięki promowanemu lekowi czuje się lepiej i może wystąpić w szkolnym przedstawieniu. Reklama podkreśla, że Rutinoscorbin w ostatnim okresie jesienno-zimowym był najczęściej wybieranym wśród preparatów na objawy przeziębienia, grypy, na ból gardła i preparatów z witaminą C.
Kampania jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie. Jej kreacją zajęła się agencja Havas Worldwide Warsaw, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.
Dołącz do dyskusji: Rutinoscorbin reklamowany przez troskliwego ojca jako „numer 1” (wideo)