Ruszyła pierwsza kampania ATL dla wielorazowych toreb Greenbag
10 listopada ruszyła pierwsza telewizyjna kampania reklamowapromująca ekologiczne, wielorazowe torby Greenbag. Przedsięwzięcieo charakterze edukacyjno- promocyjnym zostało przygotowane nazlecenie jedynego producenta takich toreb w Polsce - firmy GAM.
Kampania na celu ma ukazanie potrzeby stosowania wielorazowychtoreb ekologicznych nad torbami jednorazowymi, informuje także ofakcie wspierania ochrony środowiska i zwierząt poprzez zakup torebz logo WWF. Jednocześnie reklama ma pokazać, że wprowadzenie wnasze codzienne życie nowych zachowań i zwyczajów jest łatwe,pożyteczne, a przy okazji także na topie.
Akcji towarzyszą 30- i 15-sekundowe spoty pojawiające się nakanałach TVP1, TVP2 oraz w telewizjach regionalnych na tereniecałej. W połowie grudnia ruszy także uzupełniająca kampania w radiui prasie lokalnej. Kampania potrwa do 23 listopada br.
W ramach realizacji działań ATL zakupem mediów zajął się dommediowy Media On. Za kreację odpowiada toruńska firma GAM Sp. zo.o. Bieżące działania PR prowadzi Edelman Polska.
Moda na używanie wielorazowych ekologicznych toreb przybyła doPolski z Australii i USA. Na naszym rynku pojawiły się w pierwszymkwartale 2007 roku.
Dołącz do dyskusji: Ruszyła pierwsza kampania ATL dla wielorazowych toreb Greenbag