„Rozejrzyj się. Może go znasz?” w kampanii Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)
Zaczęła się kampania społeczna Muzeum Powstania Warszawskiego towarzysząca III edycji Nagrody im. Jana Rodowicza „Anody”. Twarzami akcji są aktorzy: Magdalena Różczka, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Jakub Wesołowski i Lesław Żurek.
Rozpoczęta 10 lipca kampania Muzeum Powstania Warszawskiego pod hasłem „Rozejrzyj się. Może go znasz?” promuje uniwersalne, szlachetne postawy: altruizm, lojalność, odwagę. W spotach opowiadają o nich Magdalena Różczka, Anita Sokołowska, Mateusz Damięcki, Jakub Wesołowski i Lesław Żurek.
Akcja informuje też o ruszającej III edycji Nagrody im. Jana Rodowicza „Anody”, w której honorowe wyróżnienie otrzymują bohaterowie naszych czasów. Nagroda przyznawana jest w dwóch kategoriach: za postawę życiową stanowiącą wzór do naśladowania oraz za wyjątkowy czyn. Kandydatów do wyróżnienia można będzie zgłaszać od 1 sierpnia na stronie anoda.org, a statuetki zostaną wręczone 7 marca przyszłego roku, w 91. rocznicę urodzin Jana Rodowicza „Anody”.
- Jan Rodowicz „Anoda” to 21-letni, legendarny uczestnik Powstania Warszawskiego, ale i przyjaciel, optymista, człowiek, na którego zawsze można było liczyć. To ważne, aby młode pokolenie Polaków nie tylko pamiętało o bohaterach znanych z kart historii, ale wierzyło, że także tu i teraz można kierować się takimi samymi wartościami. Być bohaterem na miarę swoich czasów - opisuje Jan Ołdakowski, dyrektor Muzeum Powstania Warszawskiego.
Spoty emitowane będą w TVP1 i radiowej Jedynce, a kampania obejmuje też działania w internecie i aktywności public relations (partnerami medialnymi akcji oprócz TVP1 i Jedynki są „Gazeta Wyborcza”, PAP, Gazeta.pl, Dzieje.pl, NGO.pl i Stowarzyszenie Gazet Lokalnych).
Za koncepcję i reżyserię spotu odpowiada Anna Gołębicka, muzykę do niego przygotował Bartosz Chajdecki, a produkcją zajął się dom produkcyjny Black Rabbit.
Dołącz do dyskusji: „Rozejrzyj się. Może go znasz?” w kampanii Muzeum Powstania Warszawskiego (wideo)