SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rolnik szuka żony” i „Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądanymi programami rozrywkowymi, słabe wyniki nowości (raport)

W jesiennej ramówce br. wśród cotygodniowych programów rozrywkowych najwięcej widzów gromadził „Rolnik szuka żony”. Z kolei w grupie komercyjnej najlepiej wypadły „Kuchenne rewolucje”. Słabo wypadły nowości, które w obu grupach znalazły się na szarym końcu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Marta Manowska, fot. TVP Marta Manowska, fot. TVP

Wśród cotygodniowych programów rozrywkowych nadawanych w czterech głównych stacjach telewizyjnych w jesiennej ramówce 2017 roku największym zainteresowaniem cieszył się pokazywany w niedziele o 21.10 w TVP1 reality-show „Rolnik szuka żony”. Średnia oglądalność czwartego sezonu produkcji wyniosła 3,84 mln osób. Przełożyło się to na 24,73 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Druga lokata należała do emitowanego w soboty o 20.00 w TVN dziesiątego sezonu „Mam talent!” , którego średnia widownia wyniosła 2,90 mln osób (19,66 proc. udziału).

Podium uzupełnia pokazywane przez TVN w czwartki o 21.30 „Kuchenne rewolucje” - 16. sezon programu Magdy Gessler śledziło 2,51 mln widzów, a jego udział wyniósł 19,20 proc.

W czołowej piątce zestawienia znalazły się jeszcze takie produkcje, jak: „MasterChef 6” (emisja w niedziele o 20.00 w TVN; 2,40 mln widzów; 14,68 proc. udziału) i „The voice of Poland 8” (soboty o 20.05 w TVP2; 2,09 mln; 14,35 proc.).

Dopiero na 12. miejscu znalazła się najwyżej sklasyfikowana nowość, czyli „Supermodelka Plus Size” (emisja w środy o 20.40 w Polsacie, 1,29 mln widzów; 8,86 proc. udziału).

Trzy oczka niżej sklasyfikowana została inna nowa produkcja Polsatu, czyli „Wyspa przetrwania” (1,17 mln widzów; 8,14 proc. udziału).

Ostatnie - siedemnaste - miejsce zajęło „Drzewo marzeń” z portfolio TVN (784 tys. widzów; 6,16 proc. udziału).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pozycja lidera należała już jednak do „Kuchennych rewolucji” (1,34 mln widzów; 25,51 proc. udziału).

Drugie miejsce w tym ujęciu zajął „Rolnik szuka żony” (1,30 mln; 20,12 proc.), a na ostatniej lokacie podium sklasyfikowany został „MasterChef” (1,26 mln; 19,38 proc.).

Wśród nowych produkcji również w tym ujęciu najlepiej wypadła „Supermodelka Plus Size”, która zajęła 11. miejsce z AMR-em na poziomie 675 tys., a SHR-em% - 11,86 proc.

Widownia „Wyspy przetrwania” wyniosła tutaj 619 tys. osób (11,54 proc. udziału), a „Drzewa marzeń” - 362 tys. widzów (7,59 proc. udziału).

Programy weekendowe w grupie wiekowej 16-59.

Dołącz do dyskusji: „Rolnik szuka żony” i „Kuchenne rewolucje” najchętniej oglądanymi programami rozrywkowymi, słabe wyniki nowości (raport)

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
GieW
Masowa widownia ogląda w telewizji totalny chłam. Stacje tzw. wielkiej czwórki (TVP1, TVP2, Polsat, TVN) są stacjami na jedno kopyto, reprezentują zbliżony poziom i nie jest to wysoki poziom. Zobaczcie listę tych 17 najpopularniejszych programów - same badziewia. Ani jednej ambitnej produkcji. Szkoda czasu na taką telewizję.

Inteligentni ludzie czytają książki, chodzą do teatru, do kina, na koncerty, podróżują, uprawiają sport i robią tysiące innych pożytecznych rzeczy. Dla kumatych jest prawdziwe życie, a dla biedoty (umysłowej, bo stan kieszeni to nie wszystko!) jest zapping badziewnych kanałów telewizyjnych. Ot cała prawda.
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Nie uważam NND za badziewną produkcję..
0 0
odpowiedź
User
prawnik
Wesołych Świąt, Błogosławieństwa Bożego, zdrowia i udanego wypoczynku Redakcji, dawnym i obecnym Koleżankom i Kolegom dziennikarzom i prawnikom oraz Użytkownikom portalu życzę!
0 0
odpowiedź