SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ponad 70 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

Biuro reklamy TVN Media podało ceny reklam na wrzesień. Najwięcej, bo ponad 70 tys. zł netto trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym wydaniu serwisu informacyjnego “Fakty”. 

Na 74,1 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) wyceniono spot przy niedzielnym wydaniu “Faktów”. Stawka dla emisji w dni powszednie jest niższa i wynosi maksymalnie 71,7 tys. zł.

Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 34,2 tys. zł w niedziele i do 33,5 tys. zł w dni robocze, zaś przy prognozie pogody - odpowiednio 37,4 tys. zł i 37,9 tys. zł.

Z początkiem września w TVN startuje jesienna ramówka, a w niej wracają premierowe odcinki znanych produkcji oraz nowe programy. 

Spot przy “Totalnych remontach Szelągowskiej” (emisja w poniedziałkowe wieczory) kosztuje 43,9 tys. zł, przy “Ślubie od pierwszego wejrzenia” (wtorek wieczór) - 44,8 tys. zł, “Top Model” (środa wieczór) - 40,8 tys. zł, “Kuchenne rewolucje” (czwartki wieczór) - 60,4 tys. zł, “Azja Express” (sobotni wieczór) - 61,9 tys. zł, przy “Masterchef” (niedziela wieczór) - 64,6 tys. zł.

Marketerzy zainteresowani emisją reklam przy serialu “Na Wspólnej” zapłacą 42,3 tys. zł, a przy programie “Kuba Wojewódzki” - 39,4 tys. zł.

Nowością w ramówce TVN jest emitowany codziennie wieczorem program “B&B Love” - spot przy nim wyceniono na 39,6 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na wrzesień. 

Dołącz do dyskusji: Ponad 70 tys. zł za reklamę przy "Faktach" w TVN

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marcin
Nie oglądam Faktów TVN
odpowiedź
User
Ple
Cóż czas przed kabaretem kosztuje ale że aż tyle ?
odpowiedź
User
TVNudy
8h paradokumentów i bezwartościowych programów. Młodzi Ludzie z kasą są na YouTube i TokToku a nie przed ekranami TVNu.
odpowiedź