SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Robot Pepper asystentem sprzedaży w poznańskim sklepie eobuwie.pl

Robot humanoidalny Pepper dołączył na stałe do zespołu sklepu eobuwie.pl (Grupa CCC) w poznańskim Starym Browarze. Docelowo pojawi się w kolejnych salonach marki, zlokalizowanych we Wrocławiu i Warszawie.

W szeregach eobuwie.pl robot Pepper zadebiutował w czerwcu br. podczas otwarcia sklepu stacjonarnego w Forum Gdańsk.

- Nasza firma stawia na nowoczesne technologie. One nas inspirują i pozwalają realizować nawet najbardziej ambitne projekty. Dlatego postanowiliśmy sprawdzić, jak w roli asystenta sprzedaży poradzi sobie robot humanoidalny i czy będzie spełniał wypracowane w naszych salonach standardy obsługi klienta - wyjaśnia Marcin Grzymkowski, prezes eobuwie.pl.

Okazało się jednak, że koncept - który miał być atrakcją na potrzeby otwarć kolejnych sklepów stacjonarnych - ewoluował. Od teraz robot  jest stałym pracownikiem salonu eobuwie.pl w poznańskim Starym Browarze. Robot wita m.in. klientów przy wejściu.

- Pepper na pewno potrafi zainteresować. Ma duży zasób wiedzy zarówno praktycznej, jak i teoretycznej. Z jednej strony można u niego odebrać zamówienie - krok po kroku tłumaczy, jak to zrobić, dzięki czemu ścieżka zakupowa staje się dla klienta bardziej przejrzysta - a z drugiej strony opowie o  koncepcie sklepu lub naszej autorskiej usłudze esize.me - dodaje Konrad Jezierski, dyrektor ds. retail.

W przyszłości robot Pepper ma doskonalić umiejętności w zakresie obsługi klienta tak, aby interakcja z osobami odwiedzającymi salon była jeszcze bardziej zaawansowana. Kolejne roboty mają dołączyć do teamów we Wrocławiu i Warszawie.

Grupa CCC, właściciel sklepów z obuwiem miała na koniec II kwartału br. 1 641,5 mln przychodów ze sprzedaży, czyli 29 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Skonsolidowany zysk netto spadł z 240,6 mln zł do 96,9 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Robot Pepper asystentem sprzedaży w poznańskim sklepie eobuwie.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl