Robert Lewandowski będzie reklamował odzież 4F. Powstanie specjalna kolekcja
Najlepszy polski piłkarz Robert Lewandowski dołączył do ambasadorów odzieżowej marki 4F (należącej do OTCF).
Współpraca 4F z Robertem Lewandowskim ma charakter długofalowy. Oprze się na wspólnym tworzeniu kolekcji treningowych i sportstylowych oraz m.in. na kampaniach wizerunkowych inspirujących do aktywności fizycznej.
Robert Lewandowski z 4F
- Od lat zachęcam dzieci, młodzież i dorosłych do aktywności fizycznej - i nie mam na myśli tylko piłki nożnej, ale regularny ruch i zdrowy styl życia. To jest to, co łączy mnie z 4F - zachęcamy wszystkich do uprawiania sportu w taki sposób, w jaki mogą i lubią. Łączą nas nie tylko wspólne cele, ale i wartości, i to właśnie one budują silną drużynę - mówi Robert Lewandowski. - Wierzę w siłę, wzajemną motywację płynącą ze spójnej i zwartej drużyny - jako zawodnik i kapitan. Bez względu na to, gdzie gram, wiem, że zawsze reprezentuję Polskę. Cieszę się, że mogę pracować z polską marką i wierzę, że razem możemy osiągnąć jeszcze więcej - dodaje sportowiec.
Już w marcu 4F zaprezentuje pierwszą, multifunkcyjną kolekcję sygnowaną nazwiskiem najlepszego polskiego piłkarza.
- Jesteśmy pewni, że współpraca z takim autorytetem jak Robert Lewandowski pozwoli zainspirować i zachęcić jeszcze więcej osób do rozpoczęcia przygody ze sportem - mówi Igor Klaja, prezes zarządu OTCF i założyciel marki 4F.
Ambasadorami 4F są Anna Lewandowska, trenerka i żona Roberta Lewandowskiego, siatkarz i reprezentant Polski Wilfredo Leon, tenisista Łukasz Kubot, biatlonistki Paulína Fialková i Kamila Żuk, lekkoatletki Martyna Kotwiła i Adrianna Sułek.
First training in #2021💪 Time for a new adventure!🔜 Stay tuned😎
Opublikowany przez Roberta Lewandowskiego Piątek, 1 stycznia 2021
Robert Lewandowski promuje także własne produkty
Lewandowski od prawie dekady regularnie występuje w reklamach. Jest międzynarodowym ambasadorem marketingowym Huawei, napojów Oshee i niektórych marek Procter&Gamble (w sierpniu br. po dłuższej przerwie pojawił się w reklamach Gillette), ponadto od sierpnia ub.r. reklamuje T-Mobile Polska (obecnie występuje w bożonarodzeniowej kampanii telekomu).
W połowie grudni ub.r. został ambasadorem reklamowym 65-lecia Totalizatora Sportowego.
Na rynku pojawiło się też kilka produktów w pełni opartych na wizerunku Roberta Lewandowskiego. W sierpniu ub.r. do sprzedaży trafił napój funkcjonalny dla sportowców RL9pro produkowany przez Oshee Polska, a na początku 2020 r. - kawa RL9.
4F od lat ubiera sportowców
Firma OTCF od ponad dekady jest zaangażowana w sponsoring sportowy. Od 2008 roku przygotowuje stroje dla polskiej reprezentacji olimpijskiej, nawiązała też podobną współpracę z komitetami olimpijskimi w innych krajach (np. w połowie 2019 r. ze Słowackim Komitetem Olimpijskim).
W 2010 r. firma została partnerem biathlonistów, trzy lata później - lekkoatletów, a cztery - Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego.
Pierwszym sportem drużynowym, z którym firma 4F nawiązała byli szczypiorniści. Umowa z Polskim Związkiem Piłki Ręcznej podpisana została w 2017 r.
Wiosną 2018 roku podpisała umowę, w ramach której marka 4F była sponsorem głównym Turnieju Czterech Skoczni, a jesienią 2019 r. została sponsorem PlusLigi siatkarzy i ligi siatkówki kobiet.
Marka 4F to największy brand w grupie OTCF - generuje ponad połowę obrotów firmy, które w ubiegłym roku wyniosły około 400 mln euro. Firma posiada sieć 300 sklepów, z których 170 jest własnością, a reszta to sklepy franczyzowe. Ponadto 4F jest obecny w ponad tysiącu punktów sprzedaży w 42 krajach.
Obecnie firma produkuje swoją odzież w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji, a planuje rozpocząć produkcję w Portugalii. Grupa została założona w 1995 roku i zatrudnia ponad 2200 pracowników.
Dołącz do dyskusji: Robert Lewandowski będzie reklamował odzież 4F. Powstanie specjalna kolekcja