Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz
Czterokrotny mistrz olimpijski, Robert Korzeniowski podpisał roczny kontrakt ambasadorski z marką suplementów diety Doppelherz (Queisser Pharma). W ramach współpracy były sportowiec będzie twarzą kampanii „Siła Ruchu".
Marka Doppelherz promuje aktywność ruchową głównie poprzez edukację. Przez najbliższy rok będzie ją w tym wspierał Robert Korzeniowski.
Jako twarz kampanii „Siła Ruchu”, Robert Korzeniowski pokaże jak – poprzez aktywność fizyczną – zadbać o układ kostno-stawowy, odporność i psychikę. Współpraca obejmuje m.in. filmy instruktażowo-motywacyjne, materiały fotograficzne, content w postaci artykułów, kreacje ads z jego wizerunkiem. Mistrz opowie nam też o początkach swojej pasji, motywacji oraz sile, jaka kryje się w ruchu. Materiały zamieszczono na platformie MojaSilaRuchu.pl.
Robert Korzeniowski twarzą Doppelherz
Robert Korzeniowski będzie również obecny na kanałach społecznościowych marki Doppelherz, a część komunikacji poprowadzi na własnych profilach. Będzie także promotorem akcji konkursowej, w której nagroda główna to indywidualny trening z mistrzem. Wszystkie działania wspierane będą szeroko zakrojoną kampanią display i video (Google, Facebook).
– Włączyłem się do akcji „Siła Ruchu” żeby opowiedzieć i pokazać jak prawidłowo wykonywać ćwiczenia, aby wzmocnić ciało i unikać kontuzji, jak mądrze odbudować kondycję i wrócić do formy sprzed koronawirusa oraz jak w tym wszystkim pomoże nam dobrze skomponowana dieta – mówi Robert Korzeniowski. – Wiem, że aktywność fizyczna może sprawić, że będziemy się czuć lepsi, zwycięscy i silniejsi, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Moje mistrzostwa olimpijskie są zobowiązaniem do tego, by uczyć innych odkrywania mistrzostwa w sobie i uzyskiwania poprawy jakości życia, a przez to i wzrostu samego apetytu na życie. Taka jest moja życiowa misja.
Za koncept strategiczno-kreatywny oraz jego egzekucję odpowiada zespół kreatywny agencji Veneo, a za zakup mediów – Veneo Performance.
Dołącz do dyskusji: Robert Korzeniowski ambasadorem marki Doppelherz