SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklamy tygodnia: Desperados, Mercedes SL i Porsche Panamera (wideo)

Tym razem w zestawieniu najciekawszych reklam tygodnia znalazły się dwie polskie produkcje i jedna zagraniczna. Są to rodzime spoty promujące piwo Desperados (produkowane przez Grupę Żywiec) i nowe Porsche Panamera oraz emitowana w Stanach Zjednoczonych reklama samochodu Mercedes SL.

Roger Federer w spocie Mercedesa SLRoger Federer w spocie Mercedesa SL

Desperados: „Wynalazcy”
Agencje: Opus Film, MediaVest i Roots PR.

Fajna, bo dość niebanalna reklama, wyróżniająca się tym, że zrealizowano ją w konwencji reportażu.

 

Grupa Żywiec ruszyła z emisją nowego spotu „Wynalazcy” promującego piwo Desperados. Zrealizowany w konwencji barwnego reportażu spot jest kontynuacją opowieści o odkrywaniu nocy, wieczorów i świtów.


Jak podaje Grupa Żywiec, pełen autentyzmu i dokumentalnej szczerości spot „Wynalazcy” powstał z inspiracji pokoleniem millennials - młodych dorosłych, do których kierowane jest piwo Desperados. Przez cztery noce, wieczory i świty kamera towarzyszyła bohaterom filmu, którzy oddają się prawdziwemu imprezowemu życiu, pełnemu muzyki, radości, entuzjazmu i pozytywnego szaleństwa.

Relacją z tej imprezowej podróży jest dwuminutowy film, który od połowy sierpnia oglądać można na kanale YouTube Desperadosa. Materiał posłużył do zrealizowania dwóch 30-sekundowych spotów emitowanych teraz w telewizji. - Zainspirowani pokoleniem młodych dorosłych, postanowiliśmy oddać im głos i zrealizowaliśmy film, który w dokumentalny sposób pokazuje świat marki oczami młodych ludzi  mówi Anna Wood, senior brand manager marki Desperados. Ponad 200 osób, które wzięło udział w zdjęciach, zwerbowano w klubach, na ulicach i za pomocą portali społecznościowych. Zdjęcia realizowane były m.in. w postindustrialnych przestrzeniach Trójmiasta i Warszawy, na terenie byłej stoczni w Gdańsku, w starej Królewskiej Fabryce Karabinów czy na złomowisku.

Koncepcję filmu „Wynalazcy” przygotował Paweł Heinze, reżyserią zajął się szwedzki reżyser Daniel Wirtberg, a produkcję powierzono Opus Film. Kampania obejmuje dwa filmy 30-sekundowe, które emitowane są w telewizji, na VoD oraz na Facebooku i Instagramie. Pełną dwuminutową wersję spotu można zobaczyć na kanale YouTube Desperadosa oraz na stronie desperados.com.

Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.


Mercedes SL - „Timeless”

Po prostu świetna, pełna humoru kreacja, a realizacja tak dobra, że chce się obejrzeć do końca trwający ponad dwie minuty film.

 

W związku ze zbliżającym się turniejem tenisowym US Open Mercedes Benz w Stanach Zjednoczonych rozpoczął nową kampanię promującą model SL, która w humorystyczny sposób prezentuje Rogera Federera, a obok niego inne legendy tenisa. Mercedes już w ub. tygodniu rozpoczął kampanię teaserową. Teraz zaczęła się emisja właściwego spotu - film z hasłem „Timeless” trwający ponad dwie minuty pokazuje i Federera i Mercedesa SL w różnych formach.

Dzięki połączeniu obrazów wygenerowanych komputerowo i tradycyjnych nagrań z kamery pokazano drogę Rogera Federera do pozycji, jaką dziś w świecie sportowym zajmuje. Obok niego zaprezentowane także legendarnych już tenisistów, takich jak Rod Laver, John McEnroe, Andre Agassi i Bjorn Borg.

Sceny z ich udziałem przeplatają się ze scenami, w których pokazano jak na przestrzeni lat ewoluował model SL.

Klip w pełnej, ponad dwuminutowej wersji umieszczony został nie tylko na kanale marki w social mediach, ale też na kanałach Rogera Federera na Facebooku i YouTube. - Poprzez udział Rogera Federera w naszej internetowej kampanii chcemy dostarczyć trochę rozrywki fanom tenisa  i wzbudzić zainteresowanie naszą ikoną wśród internautów i użytkowników mediów społecznościowych – powiedział Mark Aikman, szef działu marketingu w Mercedes Benz USA.

US Open rozpoczyna się 29 sierpnia i potrwa do 11 września. Roger Federer nie weźmie udziału w turnieju z powodu kontuzji.


Porsche Panamera - „Odwaga, to co wyróżnia zwycięzców”
Produkcja: Akson Studio

Dobry film świetnie oddający charakter reklamowanej marki - luksusowego auta. Do tego znakomita muzyka.

 

Kompozytor Radzimir Dębski, występujący na scenie pod pseudonimem JIMEK, został ambasadorem samochodów Porsche w Polsce (ich importerem jest Volkswagen Group Polska). Będzie promował nowy model tej marki - sportową limuzynę Panamera.
Radzimir Dębski zasłynął w 2012 roku, kiedy wygrał konkurs na remiks piosenki Beyoncé, pokonując ponad 3 tys. producentów z całego świata. Znany jest z tego, że przełamuje kanony muzyczne tworząc świeże, odważne kompozycje i interpretacje. W naturalny sposób łączy muzykę i jej wykonanie z zastosowaniem różnych, często pozornie sprzecznych źródeł i gatunków.

Nowe Porsche Panamera pojawi się w sprzedaży na początku listopada. W internecie już ruszyły działania promujące ten model. W 30-sekundowym spocie pod hasłem „Porsche Panamera. Odwaga. To, co wyróżnia zwycięzców” z udziałem Radzimira Dębskiego przeplatają się sceny, w których prowadzi Porsche Panamera ze scenami z koncertów z jego udziałem.

Klip został udostępniony m.in. na YouTube i fanpage’u marki Porsche na Facebooku. Wyprodukowany został przez Akson Studio. Reżyserem spotu jest Jan Kwieciński, a kierownikiem produkcji - Karolina Kajdanowicz.

Dołącz do dyskusji: Reklamy tygodnia: Desperados, Mercedes SL i Porsche Panamera (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl