Reklamy bardziej zauważalne na ekranach urządzeń mobilnych niż komputerów
Reklamy mobilne są generalnie bardziej zauważalne niż te wyświetlane na ekranach tradycyjnych komputerów - wynika z danych firmy Sizmek.
Analiza reklam opublikowanych przez Sizmek na całym świecie w 2014 roku wykazała, że reklamy dostosowane do urządzeń mobilnych są bardziej zauważalne niż te dostosowane do ekranów komputerów desktopowych i dotyczyło to prawie wszystkich formatów.
W przypadku standardowych banerów HTML5 wyświetlonych na ekranach mobilnych urządzeń odnotowano zauważalność na poziomie 79,3 proc., w porównaniu do 48,4 proc. na ekranach pecetów. Wskaźniki na poziomie ok. 70 proc. dla urządzeń mobilnych i ok. 50 proc. dla komputerów desktopowych zanotowano także w przypadku standardowych banerów Flash oraz reklam HTML5 rich media.
Wyjątkiem były reklamy Flash rich media, które były zdecydowanie bardziej zauważalne na ekranach komputerów stacjonarnych.
Dołącz do dyskusji: Reklamy bardziej zauważalne na ekranach urządzeń mobilnych niż komputerów