SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama “TP” najbardziej zabawna, a “Triumphu” najbardziej zmysłowa (wideo)

“Nie jedź na kacu” to reklama, która została najlepiej oceniona przez młodzież w badaniu towarzyszącemu konkursowi Spoters 2011. Uzyskała ona najwyższe oceny w pięciu z 12 kategorii.

Ankietowani uznali, że reklama “Poranek. Nie jedź na kacu”, która otrzymała Grand Prix w konkursie Spoters 2011 (więcej na ten temat), jest najbardziej zrozumiała (średnia ocena 4,59), najbardziej do nich przemawia do mnie (4,45), jest najbardziej wiarygodna (4,41), przekazuje najważniejsze informacje (4,68) i najmocniej przyciąga uwagę (4,41). Spot promuje akcję społeczną organizowaną przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

Spot Telekomunikacji Polskiej “Pakiety” wygrał w dwóch kategoriach. Został uznany za najbardziej oryginalny (4,39) i najbardziej zabawny (4,46).


Również w dwóch kategoriach najwyższe oceny uzyskał spot chipsów “Lays” z udziałem Pawła Wilczaka. Ankietowani ocenili, że jest on najmocniej zachęcający do zakupu (3,66) i najbardziej mówiący coś nowego o produkcie (3,9).

 

Spot Telekomunikacji Polskiej “Plany” badani uznali za najbardziej atrakcyjny (4,2), reklama bielizny Triumph okazała się najbardziej zmysłowa (3,81), a najbardziej do gustu głosującym przypadła muzyka ze spotu Kinder Bueno (4,01).





 

 Reklamy oceniali ludzie w wieku od 14 do 29 lat. Badanie zostało przeprowadzone metodą CAWI (wywiad przez internet) na grupie 6 tys. respondentów przez Interaktywny Instytut Badań Rynkowych.

Dołącz do dyskusji: Reklama “TP” najbardziej zabawna, a “Triumphu” najbardziej zmysłowa (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
olo
bo Kinder Bueno ma rewelacyjna muzyka
klip jest taki sobie
a marke sie buduje jakoscia produktu,
i nie musze wiedziec,ze sprzedawca
to "pan Krzysio",ktory zaspiewa mi piosenke
jak kupuje buty Bally to wiem,ze maja dobra
jaksosc i odpowiedni styl od wielu lat,a reszta
mnie nie obchodzi
0 0
odpowiedź