SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama internetowa w Wielkiej Brytanii 17 proc. w górę, o połowię więcej na reklamę mobilną

Według szacunków brytyjskiego oddziału IAB w 2016 r. wydatki na reklamę cyfrową w Wielkiej Brytanii zamknęły się kwotą 10,3 miliarda funtów. Motorem napędowym segmentu była reklama mobilna, w której wydatki wzrosły o 50 procent osiągając poziom 3,9 miliarda funtów.

fot. Shutterstock.com fot. Shutterstock.com

Według raportu IAB UK w ub.r. segment reklamy cyfrowej w Wielkiej Brytanii powiększył się o 17 proc. i po raz pierwszy przekroczył próg 10 mld funtów wydatków ze strony reklamodawców. Dynamika wzrostu jest też największa od 2007 r., gdy osiągnęła poziom 38 proc.

Wydatki na kampanie w obszarze mobile sięgnęły 3,9 mld funtów, co oznacza wzrost o 50 proc. rok do roku. W ub.r. inwestycje w reklamę mobilną stanowiły 38 proc. wszystkich wydatków reklamowych w obszarze cyfrowym.

W komentarzu do komunikatu James Chandler, chief marketing officer w IAB UK podkreśla, że dynamiczne wzrosty w segmencie cyfrowym to efekt rosnącej świadomości marek, że promocja w internecie stanowi obecnie wymierną wartość przekładającą się na wyniki finansowe i zapewnia możliwość dotarcia do odbiorców dokładnie tam gdzie coraz częściej są aktywni, to znaczy w przestrzeni cyfrowej.

 

Dołącz do dyskusji: Reklama internetowa w Wielkiej Brytanii 17 proc. w górę, o połowię więcej na reklamę mobilną

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl