Elektroda tuż przed Dobreprogramy.pl, WP Tech i Instalki mocno w dół (TOP10 serwisów technologicznych)
Wśród serwisów o nowych technologiach liderem zasięgowym nadal jest Elektroda.pl, ale jej przewaga nad Dobreprogramy.pl mocno zmalała. Duże spadki odwiedzalności zanotowały WP Tech i Instalki.pl.
Serwis Elektroda.pl w grudniu ub.r. odwiedziło 5,1 mln internautów, co przełożyło się na 17,54 proc. zasięgu. Dobreprogramy.pl (Grupa Wirtualna Polska) miały 171,1 tys. użytkowników mniej - serwis zanotował 4,93 mln odwiedzających i 16,95 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Ponad 4 mln użytkowników miał jeszcze serwis „Komputer Świata” (Ringier Axel Springer Polska) - odwiedziło go 4,5 mln internautów (15,49 proc. zasięgu).
Benchmark.pl zanotował 2,97 mln użytkowników i 10,22 proc. zasięgu. Po 2,5 mln internautów odwiedziło jeszcze cztery witryny: część technologiczna Spidersweb.pl miała 2,85 mln odwiedzających i 9,8 proc. zasięgu, analogiczna sekcja WP.pl, działająca pod marką WP Tech - 2,72 mln użytkowników i 9,37 proc. zasięgu, Antyweb.pl - 2,72 mln użytkowników i 9,35 proc. zasięgu, a Android.com.pl - 2,6 mln odwiedzających i 8,94 proc. zasięgu.
Telepolis.pl przyciągnął 2,11 mln internautów, co dało 7,25 proc. zasięgu, a Instalki.pl - 1,87 mln internautów (6,44 proc. zasięgu).
Elektroda.pl na czele
W porównaniu z listopadem Elektroda.pl zanotowała spadek liczby użytkowników o 244,9 tys. (4,6 proc.), natomiast Dobreprogramy.pl zyskały 800,9 tys. odwiedzających (19,4 proc.). W konsekwencji różnica między tymi serwisami zmalała z 1,22 mln do 171,1 tys.
Część technologiczna Komputerswiat.pl straciła 541,1 tys. użytkowników (10,7 proc.). jeszcze większe spadki zanotowały trzy inne witryny. Na WP Tech ubyło aż 2,23 mln internautów (45 proc.), na Telepolis.pl - 808,1 tys. (27,7 proc.), a na Instalki.pl - 968,1 tys. (34,1 proc.).
Dołącz do dyskusji: Elektroda tuż przed Dobreprogramy.pl, WP Tech i Instalki mocno w dół (TOP10 serwisów technologicznych)
No ale jak się mentalnie jest w okolicach roku 2000, treści które się proponuje to poziom "Chwili dla Ciebie" to takie są efekty.
A Pająk się chwalił, ze sa liderem - ah ta tępa propaganda!!!
SEOOO i nic więcej, tylko SEOO na SW