Radiozet.pl przed RMF24, mocno w dół PolskieRadio.pl, Chillizet.pl i EskaRock.pl (TOP10)
Wśród serwisów internetowych stacji i nadawców radiowych zdecydowanym liderem jest Radiozet.pl wyprzedzające RMF24.pl i RMF.FM. W ciągu toku bardzo mocno wzrosła odwiedzalność RMFmaxxx.pl, natomiast duże spadki zanotowały PolskieRadio.pl, Chillizet.pl i EskaRock.pl.
W sierpniu br. Radiozet.pl (Eurozet) odwiedziło 8,48 mln użytkowników, co dało 31,1 proc. zasięgu. Internauci wykonali w serwisie 58,85 mln odsłon, każdy średnio 6,9 - pokazują wyniki badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.
Radiozet.pl jest zdecydowanym liderem w liczbie użytkowników i odsłon wśród witryn stacji i nadawców radiowych. Zajmujące kolejne dwie pozycje serwisy RMF FM miały ponaddwukrotnie niższe wyniki. RMF24.pl zanotował 4,33 mln użytkowników i 26,25 mln odsłon, a RMF.FM - 3,92 mln użytkowników i 19,21 mln odsłon.
Po kilkanaście mln odsłon miały też dwie inne witryny. Eska.pl (Grupa Radiowa Time) zanotowała 3,44 mln odwiedzających i 15,82 mln odsłon, a RMFmaxxx.pl (Grupa RMF) - 2,94 mln odwiedzających i 18,07 mln odsłon.
Wśród stacji Grupy Radiowej Agory najpopularniejsze w internecie jest TOK FM, którego serwis w sierpniu miał 1,66 mln użytkowników i 5,08 mln odsłon. Z jego płatnej oferty podcastów na koniec czerwca korzystało 24,3 tys. użytkowników.
Z kolei w portalu Polskiego Radia 538,5 tys. internautów wykonało 3,6 mln odsłon. W zestawieniu są też inne witryny Eurozetu (Chillizet.pl, Antyradio.pl, Planeta.pl, Radioplus.pl), Grupy RMF (RMFclassic.pl) i Grupy Radiowej Time (Voxfm.pl, Eskarock.pl).
Jedyna stacja w rankingu nienależąca do czterech czołowych nadawców to Radiomaryja.pl, którego serwis w sierpniu miał 241,2 tys. użytkowników i 479,8 tys. odsłon.
W rankingu nie uwzględniono serwisów rozgłośni nadawanych wyłącznie w internecie, takich jak Open.fm czy Radio Nowy Świat. W badaniu Gemius/PBI są one klasyfikowane w kategorii muzycznej, tak samo jak RMFon.pl. W lipcu Open.fm zanotował 921,7 tys. użytkowników i 2,92 mln odsłon, a serwis Radia Nowy Świat - 858,5 tys. odwiedzających i 6,54 mln odsłon. https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/interia-przed-onetem-i-eska-pl-w-kategorii-muzycznej-radio-nowy-swiat-z-860-tys-uzytkownikow
W porównaniu z sierpniem ub.r. Radiozet.pl zanotowało wzrost liczby użytkowników o 1,11 mln (15,1 proc.) i spadek liczby odsłon o 5,15 mln (8,1 proc.).
RMF24.pl zyskało 185 tys. internautów (4,5 proc.) i 4,43 mln odsłon (20,3 proc.), a RMF.FM - 1,35 mln użytkowników (52,5 proc.) i 7,16 mln odsłon (59,4 proc.). Tokfm.pl osiągnęło wzrost o 407,1 tys. odwiedzających (32,4 proc.) i 898 mln odsłon (21,5 proc.).
Zdecydowanie najbardziej w górę poszły wyniki RMFmaxxx.pl - o 1,93 mln użytkowników (190,8 proc.) i 13,88 mln odsłon (331,7 proc.).
Z drugiej strony Chillizet.pl zanotowało spadek o 1,04 mln użytkowników (35,1 proc.) i 5,87 mln odsłon (48,8 proc.), Antyradio.pl - o 1,38 mln użytkowników (55,2 proc.) i 5,62 mln odsłon (56,7 proc.), a Polskiradio.pl - o 763,2 tys. odwiedzających (58,6 proc.) i 2,7 mln odsłon (42,9 proc.).
Na Planeta.pl ubyło 346,8 tys. internautów (36,2 proc.) i 3,75 mln odsłon (56,6 proc.), na Eskarock.pl - 76,4 tys. użytkowników (36,5 proc.) i 245,1 tys. odsłon (45 proc.), a na Radioplus.pl - 6,3 tys. użytkowników (9,6 proc.) i 121,7 tys. odsłon (19,2 proc.).
Eska.pl przy spadku liczby odwiedzających o 127,4 tys. (3,6 proc.) zyskała 1,6 mln odsłon (11,3 proc.). Natomiast Radiomaryja.pl zanotowało wzrost liczby użytkowników o 90,5 tys. (60,1 proc.) i spadek liczby odsłon o 469,7 tys. (49,5 proc.).
Dołącz do dyskusji: Radiozet.pl przed RMF24, mocno w dół PolskieRadio.pl, Chillizet.pl i EskaRock.pl (TOP10)