PZL przygotuje nowe reklamy PKP i PKP Intercity
Agencja PZL wygrała przetarg na przygotowanie strategii i kreacji oraz realizację działań w internecie w ramach nowej kampanii reklamowej spółek PKP i PKP Intercity. Poprzednią akcję promującą przewoźników przygotowała agencja BBDO Warszawa.
PZL została wybrana do przygotowania nowej kampanii PKP i PKP Intercity, ponieważ oferta agencji najlepiej odpowiadała na brief oraz była najkorzystniejsza finansowo. Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu ani kiedy zacznie się ta kampania. Wiadomo, że będzie obejmowała zarówno media ATL-owe (m.in. internet), jak też komunikację BTL-ową.
PKP i PKP Intercity szukają też domu mediowego do obsługi tej akcji, przetarg ogłosiły na początku lipca br.
Poprzednia duża kampania reklamowa przewoźników była prowadzona wiosną br. pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”. Kolejne reklamy pokazywały szkolną wywiadówkę, kasjerkę i maszynistę PKP oraz rodzinną podróż pociągiem.
Dołącz do dyskusji: PZL przygotuje nowe reklamy PKP i PKP Intercity
Nie podano, które inne agencje brały udział w tym przetargu, nie podano wysokości kontraktu, zatedm o przejrzystości nie ma mowy.