Public Dialog zajmie się komunikacją Związku Polskiego Leasingu
Agencja Public Dialog rozpoczyna współpracę ze Związkiem Polskiego Leasingu. Firmę wybrano w konkursie ofert.
Do zadań zespołu agencji będzie należało wsparcie komunikacyjne, związane z realizacją przyjętej na lata 2018-2020 strategii Związku Polskiego Leasingu. Wśród priorytetów dla polskiej branży leasingowej są digitalizacja procesu leasingowego, projekty badawcze czy otwarcie się na nowe trendy.
Po stronie klienta za współpracę z agencją odpowiada Anna Polak. Po stronie Public Dialog realizację projektów będzie wspierał zespół koordynowany przez Miłosza Kozickiego, account managera.
Agencja została wybrana w kilkuetapowym procesie konkursowym, a współpraca będzie miała charakter projektowy. Do konkursu zostało zaproszonych kilka firm.
Związek Polskiego Leasingu zrzesza 30 firm leasingowych oraz Polski Związek Wynajmu i Leasingu Pojazdów. Jest członkiem Leaseurope – organizacji, w skład której wchodzi 46 związków z 34 krajów Europy.
Dołącz do dyskusji: Public Dialog zajmie się komunikacją Związku Polskiego Leasingu