SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Pszczółki mają" w wiosennej kampanii Promenady

Pod hasłem "Pszczółki mają" ruszyła wiosenna kampania reklamowa Promenady. Akcja jest utrzymana w bajkowej konwencji.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa warszawskiego centrum handlowego Promenada jest utrzymana w bajkowej konwencji. Nawiązuje do niej zarówno hasło "Pszczółki mają, jak i warstwa graficzna przekazu. Kampania zachęca do robienia wiosennych zakupów w tym centrum.

promenada


Akcja przez cały kwiecień będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych w Warszawie. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Paralotna, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Easymedia.

Dołącz do dyskusji: "Pszczółki mają" w wiosennej kampanii Promenady

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl