Lech Premium jako sponsor Przystanku Woodstock 2017 ze specjalną puszką
Marka piwa Lech (produkowanego przez Kompanię Piwowarską) po raz czwarty będzie sponsorem głównym festiwalu Przystanek Woodstock, którego 24. edycja odbędzie się w dniach 3-5 sierpnia br. w Kostrzynie nad Odrą. Z tej okazji przygotowana została m.in. limitowana puszka Lecha Premium inspirowana Woodstockiem. Za jej projekt odpowiada agencja Czteryczwarte.
Na tegorocznym Przystanku Woodstock utworzone zostanie Miasteczko Leszka, w którym odbędą się recyklingowe i plastyczne warsztaty w Kuźni Talentów, prezentacje zespołów muzycznych, które otrzymały "Dziką Kartę Lecha" na festiwalową scenę, karaoke, nocne kino plenerowe oraz malowanie zielonych irokezów. Udział w zadaniach będzie premiowany specjalną walutą – "Leszkiem" - wymienną na gadżety i nagrody, w tym m.in. handshake z Jurkiem Owsiakiem, darmowy prysznic w specjalnej strefie czy posiłki w strefie gastronomicznej.
Lech przekazał WOŚP także 8 profesjonalnych alkomatów, które zostały zakupione ze środków uzyskanych z trzech ton surowców zebranych podczas ubiegłorocznego Przystanku Woodstock przez jego uczestników. Zostaną one wykorzystane m.in. w "Strefie Sprawdź Promile".
Ponadto jak co roku przygotowana zostanie limitowana edycja puszki Lecha Premium. Tym razem piwo w kolorowym opakowaniu, nawiązującym do klimatu festiwalu, dostępne będzie na jego terenie i w okolicy.
Projekt puszki przygotowała agencja Czteryczwarte Brand Design.
Dołącz do dyskusji: Lech Premium jako sponsor Przystanku Woodstock 2017 ze specjalną puszką