SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przez twe oczy zielone” - wystartowała wiosenna kampania Radia Vox FM (wideo)

Wystartowała kampania wizerunkowa Radia Vox FM, która potrwa do końca miesiąca. Jej hasło brzmi „W rytmie hitów”. W spocie z udziałem prezenterów stacji wykorzystano piosenkę zespołu Akcent „Przez twe oczy zielone”.

Bohaterami spotu reklamowego są słuchacze radia, podróżujący w imprezowej atmosferze miejskim autobusem.

Za scenariusz spotu telewizyjnego oraz jego realizację odpowiada agencja Las Rąk.

Kampania ma zasięg ogólnopolski. Obejmuje on telewizję (m.in. TVN, Polsat, TV Puls, pakiet TVN mix dorośli, Polsat mix ogólny, VOX Music TV, Polo TV, Fokus TV, Nowa TV, 8TV), internet (m.in. Se.pl, Poradnikzdrowie.pl, Muratordom.pl, Urządzamy.pl, Mowimyjak.pl, Beszamel.pl, WymarzonyOgrod.pl, Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl) i kino (Multikino, Cinema City, Helios).

Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Średni dobowy udział słuchania VOX FM w okresie od listopada 2016 roku do stycznia 2017 roku wyniósł 4,2 proc.

Dołącz do dyskusji: „Przez twe oczy zielone” - wystartowała wiosenna kampania Radia Vox FM (wideo)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ola
najlepsza stacja, najlepszy zespół, najlepszy szef i najlepsza muzyka! brawo!
odpowiedź
User
marketer
Disco Polo ulubiena wsiowa muzyczka dla libertyńskich lewaków.
odpowiedź
User
Marek Z.
Konsekwentna strategia. Brawo za efekty w postaci wyników słuchalności.
odpowiedź