SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

“Przepis na życie” stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN

Trzecia seria “Przepisu na życie” ma nieco mniej widzów niż nadawana rok temu jego premierowa odsłona, ale poprawia wyniki TVN w paśmie emisji. Serial daje stacji drugie miejsce wśród wszystkich widzów i pozycję lidera w grupie komercyjnej.

“Przepis na życie 3” nadawany jest we wtorki o 21.30. Po trzech pierwszych odcinkach oglądalność trzeciej edycji wynosi 2,54 mln widzów. Udział TVN w czasie emisji serialu wynosi 18,86 proc. w grupie wszystkich widzów i 23,42 proc. w 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

>>> Ilu widzów ogląda nowy serial TVN “Prawo Agaty”?

Emitowana w marcu ub.r. pierwsza seria “Przepisu” po czterech odcinkach miała średnio 3,06 mln oglądających, a udział stacji kształtował się na poziomie 20,87 proc. i 22,99 proc. (więcej na ten temat). Serial wtedy pokazywano jednak w niedziele o 21.25. Z kolei trzy pierwsze epizody jesiennej edycji (emitowane już we wtorki) oglądało 2,67 mln widzów, a ich udział wynosił 19,82 proc. i 23,19 proc (dowiedz się więcej).

W paśmie nadawania “Przepisu” TVN zajmuje drugie miejsce wśród wszystkich widzów. Liderem jest TVP2, która w tym czasie nadaje kulisy “M jak miłość” oraz “Magazyn Expressu Reporterów”, co daje 24,71 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; “CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 17,43 proc.), a czwarta – TVP 1 (filmy, “Kto za to zapłaci?”; 8,04 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVN zajmuje pierwsze miejsce przed Polsatem i TVP2.



 

Serial oglądają najchętniej kobiety, mieszkańcy średnich i największych miast, widzowie powyżej 25. roku życia oraz osoby z wykształceniem średnim i wyższym.
 



Widownia “Przepisu na życie”

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
06-03-2012 2 607 617 19,26% 23,80%
13-03-2012 2 478 050 18,27% 22,66%
20-03-2012 2 533 081 19,05% 23,82%
Średnia 2 539 365 18,86% 23,42%


Oglądalność produkcji na tle konkurencji

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 3 327 540 24,71% 18,35%
TVN – Przepis 2 539 365 18,86% 23,42%
Polsat 2 346 636 17,43% 18,49%
TVP1 1 082 483 8,04% 7,72%


  Profil widowni serialu 

    ADH % AFF
Płeć Mężczyźni 28,69% 60
Kobiety 71,31% 137
Wiek  4-9 1,18% 20
 10-15 2,40% 36
16 - 19 3,81% 70
20 - 24 4,53% 59
25 - 29 10,32% 116
30 - 34 10,25% 124
35 - 39 9,55% 129
40 - 44 11,76% 181
45 - 49 6,80% 102
50 - 54 9,30% 116
55 - 59 8,60% 110
60 21,48% 104
Wlk. miasta Wieś 25,74% 66
< 50 tys. 22,20% 95
50-100 tys. 9,68% 117
100-200 tys. 8,31% 109
> 200 tys. 34,07% 160
Zawód Top management 15,05% 153
Pracownicy średniego szczebla 23,90% 154
Pracownicy fizyczni i rolnicy 17,50% 93
Emeryci 26,07% 103
Inni 17,48% 57
Wykształcenie Podstawowe 34,14% 85
Średnie 41,59% 128
Wyższe 20,68% 142
Inne 3,58% 28


 

Dołącz do dyskusji: “Przepis na życie” stracił widzów, ale poprawia wyniki TVN

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
jan
Obecnie najlepszy POLSKI serial. Tak trzymać.
0 0
odpowiedź
User
Marcin
super serial ja oglądam na TVN HD
0 0
odpowiedź
User
ALKA
SERIAL JEST DENNY, KOMPLETNIE O NICZYM, A SZYC W ROLI AMANTA WRĘCZ ŻENUJĄCY .EDYTA OLSZÓWKA GRA PRETENSJONALNIE, SZARŻUJE I Z ODCINKA NA ODCINEK CORAZ BARDZIEJ BRZYDNIE. POZOSTALI NIE MAJĄ PO PROSTU CO GRAĆ. ODKRYCIEM JEST ORYGINALNA URODA PANI KUMOREK , ALE WSPÓŁCZUJĘ JEJ SCEN EROTYCZNYCH Z NIEAPETYCZNYM, SPOCONYM I WYRAŹNIE CZUJĄCYM SIĘ ŹLE W SWOJEJ ROLI SZYCEM. . O CZYM TU PISAĆ??
0 0
odpowiedź