„Przekręć, poliż i zamocz” w kampanii ciastek Oreo (wideo)
Rusza kampania reklamowa wprowadzająca na polski rynek ciastka Oreo. Akcję na zlecenie Kraft Foods Polska przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika, Starcom i Alert Media Communications.
Kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży w Polsce ciastek Oreo podkreśla znany sposób ich jedzenia – według schematu „przekręć, poliż i zamocz”. Bohaterem akcji jest chłopiec objaśniający w tym zakresie ojca. Przekaz ma charakter emocjonalny ze względu na swoją grupę docelową, która obejmuje matki, ludzi młodych oraz osoby poszukujące przekąsek dodających energii.
Ciasta Oreo będą dostępne w Polsce w czterech rodzajach opakowań, zawierających po dwie lub cztery sztuki. Marką zarządza Kraft Foods Poska.
Kampania reklamowa Oreo obejmuje telewizję (najważniejsze kanały ogólnopolskie i tematyczne), outdoor (billboardy) oraz punkty sprzedaży (materiały POS, samplingi).
Akcję przygotowały agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika (kreacja), dom mediowy Starcom (planowanie i zakup mediów) oraz agencja Alert Media Communications (działania public relations).
Dołącz do dyskusji: „Przekręć, poliż i zamocz” w kampanii ciastek Oreo (wideo)
Moze to tylko ja jestem erotomanem, ale dla mnie "poliz" kojarzy sie z gra wstepna i seksem oralnym, a potem "zamocz" to wulgarny kolokwializm na klasyczny seks.