Pakiety prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” w ofercie home.pl
„Gazeta Wyborcza” (Agora) dostawca usług internetowych home.pl rozpoczynają współpracę. Od 15 października w marketplace home.pl pojawiły się pakiety prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” w wersjach podstawowej i premium zapewniające dostęp do wydań dziennika oraz jego magazynów, m.in. „Duży Format” i „Wysokie Obcasy”.
Współpraca „Gazety Wyborczej” i home.pl zakłada możliwość skorzystania z kodów przedpłacowych dystrybuowanych przez home.pl, które po wprowadzeniu na stronie Wyborcza.pl/homepl umożliwią dostęp do wybranej opcji prenumeraty cyfrowej dziennika. Do wyboru klientów będą subskrypcje miesięczne i kwartalne w wersjach podstawowej i premium.
- Wprowadzenie prasy do oferty home.pl to kolejny krok w rozwoju naszego marketplace. Współpraca z „Gazetą Wyborczą” przyniesie korzyści przede wszystkim klientom – czytelnikom „Wyborczej”, którzy od teraz mogą zdecydować, w jaki sposób uzyskać dostęp do ulubionych treści - komentuje Dariusz Kowalski, head of marketplace w home.pl
Jagoda Kuchta, partnership manager w dziale strategii online „Gazety Wyborczej” dodaje: - Cały czas szukamy nowych kanałów dotarcia do czytelników, dla których mamy wyjątkowej jakości treści dziennikarskie. Nasza współpraca z home.pl ułatwi dostęp do nich osobom, które wolą system przedpłacowy. home.pl jest pierwszym marketplacem, z którym nawiązaliśmy współpracę i jesteśmy bardzo ciekawi wyników.
Pakiety cyfrowe "Gazety Wyborczej" w home.pl
Oferta prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” za pośrednictwem home.pl polega na kupnie kodu, bez konieczności wpisywania numeru karty płatniczej czy decydowania się na model subskrypcyjny i cykliczne płatności automatyczne. Zachętą są także promocyjne ceny pakietów.
Pakiet Podstawowy (20 zł/ 1 miesiąc lub 60 zł/ 3 miesiące), gwarantujący nielimitowany dostęp do wszystkich tekstów w serwisach Wyborcza.pl, w tym reportaży (m.in. z „Dużego Formatu”), śledztw („Gazety Wyborczej”), wywiadów i sylwetek (np. na Wysokieobcasy.pl); możliwość czytania artykułów na dowolnym urządzeniu (telefon, komputer, czytnik, tablet). Subskrybenci otrzymują też codzienny newsletter Wyborcza.pl oraz zniżki na e booki i audiobooki
Droższą opcją jest pakiet Premium (30 zł/ 1 miesiąc lub 90 zł/ 3 miesiące), obejmujący wszystkie usługi pakietu podstawowego oraz dwie dodatkowe prenumeraty dla bliskich. Oprócz tego subskrybenci pakietu Premium mają dostęp do tekstów z magazynów „Wysokie Obcasy Extra” i „Książki. Magazyn do Czytania” oraz możliwość lektury tekstów archiwalnych (m.in. na Wyborcza Classic).
W drugim kwartale br. przychody sprzedażowe grupy kapitałowej Agora zmalały o 52 proc. do 129,5 mln zł, a przy obcięciu kosztów operacyjnych o 34,4 proc. strata netto pogłębiła się z 6,6 do 41,1 mln zł. W całym półroczu firma miała 88,2 mln zł straty.
W drugim kwartale br. w segmentach prasy i internetu Agory koszty zmalały mocniej od przychodów, dzięki czemu poprawiły się wyniki rentowności. Na epidemii najmocniej ucierpiały kina Helios i spółka reklamy zewnętrznej AMS.
„Gazeta Wyborcza” na koniec czerwca miała 243 tys. subskrybentów cyfrowych, a TOK FM - 24,3 tys.
Dołącz do dyskusji: Pakiety prenumeraty cyfrowej „Gazety Wyborczej” w ofercie home.pl
Wątpię żebyś był targetem :-)
GW na razie idzie przez kanały cyfrowe - plus, teraz home.pl