SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Prawo Agaty” straciło widzów. 26 mln zł z reklam

Zakończony właśnie drugi sezon „Prawa Agaty” śledziło 260 tys. widzów mniej od pierwszego nadawanego wiosną br. Produkcja dała TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym a z reklam zarobiła 26 mln zł.

Średnia widownia drugiego sezonu „Prawa Agaty”, emitowanego w okresie od 4 września do 27 listopada br. we wtorki o 21.30, wyniosła 2,73 mln oglądających. Dało to stacji 20,62 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 21,61 proc. w grupie komercyjnej 16-49 -  wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl  Największą widownię (3,12 mln) zgromadził finałowy odcinek produkcji.

W porównaniu do premierowego sezonu, oglądalność „Prawa Agaty” spadła o 260 tys. widzów (pierwszy sezon miał 2,99 mln oglądających), ale za to wzrosły udziały produkcji w rynku (przy pierwszej serii wynosiły one odpowiednio 18,83 proc. oraz 20,14 proc.). Jednak pierwszy sezon nadawany wiosną br., oglądać można było nie we wtorki, ale w niedziele o godz. 21.00 (więcej na ten temat).

„Prawo Agaty 2” miało też niższą widownię niż ta, którą w analogicznym okresie ub.r. notował nadawany we wtorki o godz. 21.30 „Przepis na życie”. Wówczas jego drugi sezon śledziło 2,84 mln widzów, co przełożyło się odpowiednio na 20,92 proc. i 25,57 proc. udziału (więcej na ten temat).

W paśmie nadawania prawniczego serialu TVN zajmowała drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP2, emitująca wówczas kulisy serialu „M jak miłość” oraz „Magazyn Expressu Reporterów”, a jej udział wynosi 21,54 proc. Trzecia pozycja przypadła Polsatowi (filmy fabularne i „CSI: Kryminalne Zagadki Miami”; 13,51 proc.), a czwarta - TVP1 (filmy fabularne oraz program „Na pierwszym planie”; 9,21 proc.). Jednak wśród widzów w grupie komercyjnej TVN był już liderem, a drugie miejsce zajmowała TVP2.

Wpływy z reklam przy emisji „Prawa Agaty 2” wyniosły 26 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).


fot. Agnieszka K. Jurek (TVN)

Prawniczy serial TVN dużą popularnością cieszy się w serwisie tvnplayer.pl. Łącznie „Prawo Agaty” w okresie od września do 28 listopada br. w internecie miało 4 139 580 wyświetleń (każdy  miał ich średnio 332 tys.).

6 grudnia br. ruszają zdjęcia do trzeciego sezonu „Prawa Agaty”, który na antenie TVN pojawi się wiosną 2013 roku.


Oglądalność „Prawa Agaty 2” odcinek po odcinku

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
TVP2 2 852 174   21,54% 16,80%
TVN-Prawo Agaty 2 729 497   20,62% 21,61%
Polsat 1 788 830   13,51% 15,56%
TVP1 1 219 549   9,21% 9,19%


  Widownia konkurencji w czasie emisji serialu

Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
2012-09-04 2 358 472 18,50% 18,90%
2012-09-11 2 705 130 21,80% 22,50%
2012-09-18 2 724 918 21,30% 21,50%
2012-09-25 2 818 423 22,30% 25,90%
2012-10-02 2 880 087 22,30% 24,50%
2012-10-09 2 576 525 18,90% 19,40%
2012-10-16 2 304 779 16,50% 16,90%
2012-10-23 2 742 738 20,50% 20,60%
2012-10-30 2 773 412 20,70% 23,20%
2012-11-06 2 779 186 20,90% 21,40%
2012-11-13 2 792 350 21,10% 21,40%
2012-11-20 2 908 809 21,80% 23,40%
2012-11-27 3 115 964 22,30% 22,40%
Średnio: 2 729 497   20,62% 21,61%

Dołącz do dyskusji: „Prawo Agaty” straciło widzów. 26 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
viki
A co z Daniem dnia ????????????czekamy na ten serial !!!!!!!!!!
0 0
odpowiedź
User
1000
ile mozna...
0 0
odpowiedź