Potrzebna agencja do kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża
Polski Czerwony Krzyż zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie i przeprowadzenie kampanii informacyjno-fundraisingowej - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl. Zaplanowane działania mają być zrealizowane jeszcze w tym roku.
Celem zaplanowanej przez PCK kampanii jest osiągnięcie pozytywnego wyniku finansowego, czyli zebranie pieniędzy na rzecz spodziewanych beneficjentów kampanii (jednej z wykluczonych grup społecznych) oraz uwrażliwienia społeczeństwa.
Postępowanie PCK podzielone jest na 2 części.
Pierwsza dotyczy zaprojektowania i przygotowania kampanii. Chodzi o stworzenia konceptu kreatywnego ogólnopolskiej kampanii i realizacji celów na bazie briefu, stworzenia hasła oraz głównych komunikatów, przygotowania key visual’a kampanii, przygotowanie strategii komunikacji wraz z rekomendacjami kanałów komunikacji, nagranie 2 spotów (scenariusz, produkcja i montaż): teaser kampanii (max. 15 sek.) i spot (max. 30 sek.) do wykorzystania w ogólnopolskich stacjach TV, w kampanii digital oraz w mediach on-line. PCK wymaga również przygotowania mediaplanu kampanii wraz z rekomendacjami placementów (rodzaj mediów,formaty, liczba emisji każdego formatu, prognozowany zasięg).
Część druga postępowania dotyczy przeprowadzenia kampanii, czyli koordynacji wszystkich działań PRowych realizowanych w projekcie, przygotowania informacji prasowej i wysyłki do mediów, przygotowania nagrań z wypowiedziami ekspertów PCK do rozpowszechnienia w ogólnopolskich stacjach radiowych, rekomendacji współpracy z influencerami (wraz z ich nazwiskami, założeniami współpracy oraz podaniem kosztów współpracy) oraz koordynacji umów i działań realizowanych z influencerami.
Kampania ma zostać przeprowadzona w okresie od 1 do 17 grudnia br.
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 9 października br.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do kampanii Polskiego Czerwonego Krzyża