Polskie nagrody w Golden Drum 2015: Grand Prix dla Lvov, Złote Bębny dla DDB & Tribal, Isobar i Saatchi & Saatchi
Na tegorocznym festiwalu reklamowym Golden Drum Grand Prix zdobyła agencja Lvov, Złote Bębny - agencje DDB & Tribal, Isobar Polska i Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions Poland, a Srebrne Bębny - Scholz & Friends Warszawa i Havas Worldwide Warsaw.
Agencja Lvov otrzymała Grand Prix w kategorii Film za klip „Ostatnia butelka” dla marki wódki J.A. Baczewski. Jest to krótki dokument pokazujący, jak 92-letni mężczyzna po latach oddaje ostatnią z butelek tej wódki, które ukradł w czasie II wojny światowej. Reżyserowi klipu Marcinowi Koszałce przyznano nagrodę Virtuoso Award.
Złoty Bębęn w kategorii Branded Content otrzymała DDB & Tribal za rozwiązanie „Move Update” w maju br. zostało wdrożone w polskich grach mobilnych promujących McDonald’s. Agencji przyznano już za nie Brązowego Lwa na tegorocznym festiwalu Cannes Lions.
W kategorii Digital Złoty Bęben powędrował do agencji Isobar Polska za „Photos for Life” dla Fundacja Rak'n'Roll - charytatywny bank zdjęć osób aktywnie walczących z chorobą nowotworową, lub tych, którzy już ją pokonali. Projekt ten w ub.r. nagrodzono srebrem w Epica Awards i kilka razy nominowano w Cannes Lions.
Złoty Bęben w kategorii Mobile otrzymały agencje Saatchi & Saatchi / Interactive Solutions Poland za aplikację „Moving Tracks” dla fundacji Biegam z Sercem. Aplikacja pozwala słuchać przedpremierowo piosenek znanych wykonawców, ale tylko wtedy gdy się biegnie, co ma skłonić młode osoby do aktywności fizycznej.
Srebrny Bęben w kategorii Radio zdobyła Havas Worldwide Warsaw za spot „Telefon alarmowy” promujący Citroen Connect Box - działający w samochodach Citroen system automatycznie wysyłający informację o wypadku do służb ratunkowych. Reklama ta była nominowana w tegorocznym Cannes Lions.
W kategorii Outdoor Srebrny Bęben powędrował do agencji Scholz & Friends Warszawa za wykonany dla PGE mural na tamie w Solinie promujący ekologiczną, odnawialną energię.
W zeszłorocznym Golden Drum Grand Prix nagrody zdobyły trzy polskie agencje: McCann Worldgroup za „It wasn’t a game”, 180heartbeats + Jung von Matt za „Game is not over” oraz Cheil Poland za „Bardzo dobre maniery”. Ponadto przyznano im szereg złotych i srebrnych nagród (m.in. trzy złota dla Cheil Poland za „Bardzo dobre maniery”).
W tegorocznym konkursie Złotą Siatkę dla najlepszej agencji sieciowej otrzymała Young & Rubicam, za najlepszą agencję niezależną uznano GMP Advertising, a Złotą Różę dla najlepszej agencji zdobyła McCann/MRM Romania. Grand Prix dla marki otrzymało Vodafone.
Dołącz do dyskusji: Polskie nagrody w Golden Drum 2015: Grand Prix dla Lvov, Złote Bębny dla DDB & Tribal, Isobar i Saatchi & Saatchi