Polska z dwoma nagrodami na IPRA Golden World Awards
Agencja Clue PR i stacja Canal+ zostały nagrodzone na międzynarodowym konkursie public relations IPRA Golden World Awards.
Canal+ zdobyło nagrodę w kategorii "Arts and entertainment" za koncepcję i komunikację kolekcji mody inspirowanej serialem "Król", która była elementem promocji tytułu. Kolekcję, czerpiącą z lat 30. XX wieku, zrealizowano we współpracy z Answear Lab.
Agencja Clue PR zdobyła nagrodę w kategorii "Communication research" za raport "Women shaming", poświęcony zjawisku krytyki i oceniania wśród kobiet. Autorki badania, dr Marta Bierca i Alicja Wysocka – Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR, zwróciły uwagę na ogromną skalę zjawiska. Krytyka pochodzi bowiem często od najbliższego otoczenia - matek, mężów i koleżanek.
IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations za osiągnięcia w dziedzinie public relations na całym świecie.
Dołącz do dyskusji: Polska z dwoma nagrodami na IPRA Golden World Awards