SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polska z dwoma nagrodami na IPRA Golden World Awards

Agencja Clue PR i stacja Canal+ zostały nagrodzone na międzynarodowym konkursie public relations IPRA Golden World Awards.

Canal+ zdobyło nagrodę w kategorii "Arts and entertainment" za koncepcję i komunikację kolekcji mody inspirowanej serialem "Król", która była elementem promocji tytułu. Kolekcję, czerpiącą z lat 30. XX wieku, zrealizowano we współpracy z Answear Lab.

Agencja Clue PR zdobyła nagrodę w kategorii "Communication research" za raport "Women shaming", poświęcony zjawisku krytyki i oceniania wśród kobiet. Autorki badania, dr Marta Bierca i Alicja Wysocka – Świtała, partnerka zarządzająca Clue PR, zwróciły uwagę na ogromną skalę zjawiska. Krytyka pochodzi bowiem często od najbliższego otoczenia -  matek, mężów i koleżanek.

IPRA Golden World Awards to nagrody przyznawane Międzynarodowe Stowarzyszenie Public Relations za osiągnięcia w dziedzinie public relations na całym świecie.

Dołącz do dyskusji: Polska z dwoma nagrodami na IPRA Golden World Awards

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl