Polkomtel promuje swoje marki podczas Trick Truck Plus
Trwa objazdowa kampania promocyjna marek 36i6, Simplus i Muzodajnia.pl. W ramach akcji o nazwie Trick Truck Plus dostępne są różnego rodzaju atrakcje.
Objazdowa akcja Trick Truck Plus promuje marki 36i6, Simplus i Muzodajnia.pl wśród szerokiej grupy docelowej: osób zainteresowanych grami wirtualnymi, muzyką i sportem. Centralnym punktem każdego eventu jest ciężarówka, wokół której znajdują się dwa namioty z konsolami Xbox i Wii. W Strefie Gier Simplusa można natomiast nauczyć się choreografii w stylu cheerleaderek, grać w piłkę z obciążnikami na nogach oraz zmierzyć szybkość uderzenia piłki podczas serwu siatkarskiego. Z kolei w strefie Muzodajnia.pl DJ miksuje najnowsze hity, a hostessy uczą, jak legalnie, tanio i szybko ściągać muzykę. Ponadto w ramach imprez prezentowany jest lowrider - jedyny w Polsce samochód, który w rytm muzyki wykonuje taneczne akrobacje.
Kampania Trick Truck Plus rozpoczęła się 11 lipca i do 22 sierpnia obejmie eventy w 16 miejscowościach. Akcję na zlecenie Polkomtela prowadzi agencja reklamowa Eskadra.
Dołącz do dyskusji: Polkomtel promuje swoje marki podczas Trick Truck Plus