„Pół miliona inspiracji” - zwierzęta w świątecznej kampanii Merlin.pl (wideo)
Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepu internetowego Merlin.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pół miliona inspiracji w Merlin.pl”, przygotowały firmy Cheil Poland, Value Media i Telma Communications Agency.
Bohaterami bożonarodzeniowych reklam Merlin.pl są sympatyczne zwierzaki, które zastanawiają się, co chciałyby znaleźć pod choinką. Rozwiązaniem okazuje się oferta promowanego e-sklepu zawierająca „pół miliona inspiracji”, czyli produktów z kilkunastu kategorii tematycznych.
W ramach akcji na Merlin.pl uruchomiono osobną sekcję zawierającą pomysły na prezenty dla różnych typów osób, m.in. gracza, podróżnika, smakosza i par. Ponadto w serwisie dostępny jest bożonarodzeniowy katalog.
We wrześniu br. Merlin.pl odwiedziło 1,5 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Akcja reklamowa obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie w 30 kanałach, m.in. TVN, TVP, Polsat, TV4, TV Puls, Ale Kino czy Comedy Central), internet (m.in. spoty w serwisach VoD i na YouTubie, aktywności na Facebooku i Twitterze), outdoor (citylighty w największych miastach) oraz prasę (wybrane pisma lifestylowe, m.in. „Viva”, „Claudia”, „Glamour”, „Party” - katalog świąteczny jako insert i personalizowane poradniki prezentowe).
Kreację kampanii przygotowała agencja Cheil Poland, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, a działania PR koordynuje Telma Communications Agency.
Dołącz do dyskusji: „Pół miliona inspiracji” - zwierzęta w świątecznej kampanii Merlin.pl (wideo)