SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pół miliona inspiracji” - zwierzęta w świątecznej kampanii Merlin.pl (wideo)

Rozpoczęła się bożonarodzeniowa kampania reklamowa sklepu internetowego Merlin.pl. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Pół miliona inspiracji w Merlin.pl”, przygotowały firmy Cheil Poland, Value Media i Telma Communications Agency.

Bohaterami bożonarodzeniowych reklam Merlin.pl są sympatyczne zwierzaki, które zastanawiają się, co chciałyby znaleźć pod choinką. Rozwiązaniem okazuje się oferta promowanego e-sklepu zawierająca „pół miliona inspiracji”, czyli produktów z kilkunastu kategorii tematycznych.

W ramach akcji na Merlin.pl uruchomiono osobną sekcję zawierającą pomysły na prezenty dla różnych typów osób, m.in. gracza, podróżnika, smakosza i par. Ponadto w serwisie dostępny jest bożonarodzeniowy katalog.

We wrześniu br. Merlin.pl odwiedziło 1,5 mln użytkowników (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (billboardy sponsorskie w 30 kanałach, m.in. TVN, TVP, Polsat, TV4, TV Puls, Ale Kino czy Comedy Central), internet (m.in. spoty w serwisach VoD i na YouTubie, aktywności na Facebooku i Twitterze), outdoor (citylighty w największych miastach) oraz prasę (wybrane pisma lifestylowe, m.in. „Viva”, „Claudia”, „Glamour”, „Party” - katalog świąteczny jako insert i personalizowane poradniki prezentowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja Cheil Poland, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media, a działania PR koordynuje Telma Communications Agency.

Dołącz do dyskusji: „Pół miliona inspiracji” - zwierzęta w świątecznej kampanii Merlin.pl (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl