SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Podwójna Katarzyna Pakosińska reklamuje internet w UPC (wideo)

Z udziałem Katarzyny Pakosińskiej ruszyła kampania reklamowa internetu oferowanego przez UPC Polska. Akcję przygotowały firmy DraftFCB + Ad Fabrika, Arip i Media Vest.

Rozpoczęta 15 sierpnia kampania UPC Polska reklamuje oferowany przez tę sieć internet o szybkości 25 Mb/s, informując, że przy zakupie z telewizją i telefonem w UPC ta usługa kosztuje tylko 39 zł miesięcznie. Przekaz z udziałem Katarzyny Pakosińskiej podkreśla, że tak szybki internet pozwala wykonywać online wiele czynności jednocześnie.

>>> UPC ma 437 tys. abonentów telewizji cyfrowej

W reklamie Pakosińska występuje w podwójnej roli: jako nowoczesna kobieta, doskonale znająca i używająca innowacyjne usługi telekomunikacyjne oraz jej blond alter ego. - Koncept kreatywny kampanii jest inspirowany doświadczeniem Katarzyny Pakosińskiej na scenie kabaretowej - informuje Jarosław Pijanowski, członek zarządu UPC Polska ds. marketingu i sprzedaży.


Pakosińska reklamuje UPC mniej więcej od roku. W pierwszej kampanii pokazywała zalety szybkiego internetu w tej sieci (zobacz spot z tej akcji), a w kolejnej promowała potrójną usługę (zobacz tę reklamę).

Obecna kampania obejmuje przede wszystkim telewizję (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV4, TVN7, Polsat 2, Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Cafe, TVN24, Discovery, TVP Niche, 13th Street, Ale Kino, AXN, BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, Canal+, Canal+ Sport, Canal+ Sport2, Club TV, Comedy Central, Comedy Central Family, Czwórka Polskie Radio, Domo, Eska TV, Filmbox, Fox, FoxLife, History, Kuchnia TV, Movies24, National Geographic Channel, Orange Sport Info, Planete, Polsat Jim Jam, SportKlub, Wedding TV, Zone Europa, Zone Reality, Zone Romantica), a ponadto jest prowadzona w internecie (spoty na ipla.pl, bannery na największych portalach), radiu oraz w formie materiałów BTL (ulotki, pocztówki i plakaty) w mailingach oraz biurach obsługi klienta.

Kreację kampanii stworzyła agencja reklamowa DraftFCB + Ad Fabrika, materiały BTL przygotowała agencja Arip, a planowaniem mediów zajął się dom mediowy Media Vest.

UPC zapowiada, że z początkiem września rozpocznie kolejną, jesienną akcję reklamową swoich usług.

Dołącz do dyskusji: Podwójna Katarzyna Pakosińska reklamuje internet w UPC (wideo)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
żenada

to już lepsza jest podobna reklama z Kubą WOjeówdzkim
http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/talk-show-podwojnego-kuby-wojewodzkiego-dla-play-wideo-making-of
0 0
odpowiedź
User
kimono
ekspert - taki z ciebie ekspert jak z koziej dupy trąbka :D
W reklamie UPC z Panią Kasią przynajmniej wiadomo o co chodzi, poza tym lepszej kobiety do tej reklamy chyba nie mogli zatrudnić hehehe
0 0
odpowiedź
User
mark
tragiczna ta reklama
20 12
odpowiedź